اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طنین فریاد الله اکبر در شهرستان‌های تهران/ آسمان پایتخت نورافشانی شد+فیلم

همزمان با ۴۴ امین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، طنین گلبانگ «الله اکبر» در شهرستان‌های استان تهران پیچید و آسمان پایتخت نورافشانی شد.

طنین فریاد الله اکبر در شهرستان‌های تهران/ آسمان پایتخت نورافشانی شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همزمان با ۴۴ امین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، فریاد «الله اکبر» در شهرستان‌های استان تهران طنین انداز شد و بانگ «الله اکبر» از  مأذنه‌های مساجد، حسینیه ها، میادین و پشت بام های منازل در فضا پیچید.

همچنین به مناسبت شب ۲۲ بهمن ماه، آیین نورافشانی در میادین اصلی شهرستان ها اجرا شد و آسمان پایتخت، همراه با نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ الله‌اکبر، روشن شد.

 

 

انقلاب اسلامی یک جریان ظلم ستیزی در جهان ایجاد کرد

همزمان با گلبانگ الله اکبر حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا شامگاه امشب در مسجد جامع قرچک، اظهار کرد: امام خمینی (ره) اسلام غیر ارتجاعی را به جهان معرفی کرد، امام اسلام جهاد و شهادت را جایگزین اسلام غیر منطقی طاغوتی کرد، انقلاب اسلامی عصر جدیدی در دوران اسلام ایجاد کرد.

وی گفت: امام راحل (ره) نقش قابل توجهی در تبیین اسلام به جهاد داشتند، پیوند دنیا در آخرت را امام تشریح کرد و با انقلاب اسلامی دریایی از فضائل و برکات را ایجاد نمود.

 نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی یک جریان ظلم ستیزی در جهان ایجاد کرد، رشد و نمو منطق مقاومت در جهان باعث افول قدرت های به اصطلاح ابر قدرت دنیا شد.

 

نوش آبادی بیان کرد: حضرت امام(ره) بخشی از وقت خودشان را در حوزه علمیه برای مقابله با متحجرین اسلامی می‌گذاشتند و با انقلابشان اسلام متحجر را از بین برد.

وی در ادامه گفت: امام راحل از اسلام یک دیدگاه باز داشتند، فرهنگ اسلامی، آموزش اسلامی، تمدن اسلامی، مدیریت اسلامی و اقتصاد اسلامی از جمله دیدگاه ایشان بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای در پایان افزود: انقلاب اسلامی جایگزین اسلام دوهزار پانصد ساله شاهنشاهی شد و معنای واقعی و حقیقی اسلام ناب را نه تنها به ملت ایران بلکه به امت مسلمان جهاد هدیه داد.

 

مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند

مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسوولان شهری شامگاه جمعه در مصلی شهرقدس برگزار شد. 

سرگرد هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در سخنرانی این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی پرچم دار مقاومت در دنیاست و برای چنین نعمتی می‌بالیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که جریانات داخلی در سلام محصور شده بودند و نخبگان و علما در محدودیت وجود داشتند و در این شرایط گفتمان امام خمینی (ره) به نتیجه رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس افزود: استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری در کشور داریم و هرجا به کشور و مردم متکی شدیم موفق بوده و براساس گفتمان مردم سالاری دینی الگوی مدیریتی امام راحل توانست ثمرات بسیاری همراه داشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه اصول و جریان انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۴ سال‌ ثابت بوده و سیاست‌ها و جریان‌های مختلف نتوانسته آن را تغییر دهد و روز به روز در حال پیشرفت و تعالی است، ادامه داد: دشمن تلاش بسیار بر تغییر افکار و اراده‌ها دارد و ما موظف هستیم با جهاد تبیین واقعیت‌های انقلاب اسلامی را در جامعه ترویج دهیم. 

 حفیظی تاکید کرد: اخلاص، معنویت و اتکال به خدا، شجاعت امام خمینی(ره) و عزم راسخ برای رسیدن به هدف از مهمترین ویژگی‌ها و رمزهایی است که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه مردم رکن اصلی و محور انقلاب هستند، گفت: در ناامنی‌ها و فتنه‌های اخیر نیز دشمن موفق نشد توطئه‌های خود را به ثمر رساند و باید برای گام‌های بلند انقلاب اسلامی آمادگی کامل داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس تصریح کرد: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکم بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد و امشب نیز در ۱۰ محله از شهر و در مصلی گلبانگ الله اکبر به صورت جمعی و نورافشانی آسمان انجام می‌شود. 

 

آسمان شهر ورامین در ۲۲ نقطه در شب چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد

همزمان با شب چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، آسمان شهر ورامین در 22 نقطه در شب چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد.

سید محمد حسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین شامگاه امشب در جمع خبرنگاران و در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته در شب پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، شهروندان ورامین، جوادآباد و خیرآباد ندای الله اکبر سر دادند و مردم شهر ورامین در مقابل مسجد جامع ندای تکبیر سردادند و باردیگر خاطره دوران انقلاب را مرور کردند.

وی گفت: همانطور که انتظار می رفت این مراسم با حضور آحاد مردم اعم از جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی صورت گرفت و موج شادی و نشاط را در سرتاسر شهر که برای اولین بار در 22 نقطه صورت گرفته بود را شاهد بودیم.

گفتنی است،  آسمان دشت ورامین همزمان با شب ۲۲ بهمن نورافشانی شد و شهروندان ورامین، جوادآباد و خیرآباد بر بام منازل خود حاضر شده و با صدای بلند بانگ الله اکبر سر دادند.

لازم به ذکر است،  این مراسم با حضور گسترده و شاد مردم صورت گرفت و همه آحاد مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حاضر شدند و خود را برای روز تاریخ یوم الله 22 بهمن آماده کردند تا بار دیگر دشمنان این مرزو بوم را با حضور خود ناامید کنند.

 

بانگ الله اکبر در بومهن/ آسمان بومهن نورافشانی شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن‌ماه و چهل و چاارمین سابروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جای جای شهر بومهن طنین انداز شد.

بمناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگ علوی در ورزشگاه علامه طباطبایی شهر بومهن و با حضور مسوولان شهری و شهرستانی، حضور پرشور شهروندان و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها ی این شهر برگزار شد.

این جشن با سخنرانی شهردار بومهن آغاز و سپس با اجرای گروه تواشیح نورالشهدا، حضور حامد برار استنداپ کمدین برتر خندوانه و خوانندگی محسن توسلی ادامه یافت.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات حاج قاسم، مسابقات فوتسال مدارس و غیره تقدیر و همزمان با ساعت ۲۱ در محدوده محل برگزاری این جشن شعار الله اکبر در کنار نورافشانی آسمان شهر بومهن برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول