اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انقلاب اسلامی باعث رسیدن مردم به بلوغ فکری شد

امام جمعه چادگان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی که با نفس مسیحایی امام راحل به دست آمد احساس و روح خودباوری و ما می‌توانیم بود و همه دستاوردهای فعلی روبنای این احساس دمیده شده در روح و کالبد جسم و جان ایرانیان است.

انقلاب اسلامی باعث رسیدن مردم به بلوغ فکری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی، امام جمعه شهرستان چادگان با فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن تبریک این ایام به مردم انقلابی شهرستان و دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برشماری دستاوردهای انقلاب اسلامی را مصداق جهاد تبیین خواند و ابراز داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی که با نفس مسیحایی امام راحل به دست آمد احساس و روح خودباوری و ما میتوانیم بود. همه دستاوردهای فعلی روبنای این احساس دمیده شده در روح و کالبد جسم و جان ایرانیان است.

بنی جمالی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است و هر کس این دستاوردها را انکار کند مثل این که روز را انکار کرده است و هرکس که در هر گوشه‌ای و هرجایی در حال انتقاد و اعتراض است با زبان بی‌زبانی دارد اقرار می‌کند که جمهوری اسلامی دستاورد داشته است.

امام جمعه چادگان ادامه داد: مردمی که با دیدن انواع فناوری‌ها در حوزه فضایی و موشکی و ... به خودروسازی انتقاد دارند نشان دهنده بالا رفتن سطح توقعات و بلوغ اجتماعی فکری مردم است و این همه دستاوردها و پیشرفت‌ها همه منجر به دشمنی شده است وگرنه کسی با کشور مخروبه و ضعیف و بیچاره دشمنی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه انتقادات وارد است و به سوء مدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها مربوط می‌شود ادامه داد: ماهم از ناکارآمدی‌ها و تفکرات غیر انقلابی انتقاد داریم و بیزاریم.

بنی جمالی با اشاره به عفو گسترده رهبری خاطر نشان کرد: تدبیر مقام معظم رهبری در عفو گسترده بسیار به جا و مایه امیدواری در جامعه بود و از برنامه‌ریزی‌های دشمن در جهت سوءاستفاده از خانواده‌های این فریب خوردگان جلوگیری کرد و امیدواریم عبرت گرفته باشند و فهمیده باشند.

پایان پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول