اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مردم بهمئی در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی خواهند داشت

امام جمعه بهمئی گفت: مردم بهمئی در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی خواهند داشت

مردم بهمئی در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

صلواتی اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب و تفکر دینی در جامعه بود عامل محرک ملت ما اسلام و مکتب اهل بیت بود برای یک محدوده خاص انقلاب نکردیم شعارهای ما شعارهای اسلام عترت و قرآن است این انقلاب بر اساس مکتب امام حسین(ع) شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب دین و اسلام و مکتب اهل بیت در غربت بودند امام راحل (ره) اسلام را از صحنه غریبی و انزوا به میان مردم آوردند به وسیله دین ‌و مکتب این انقلاب عظیم را ایجاد نمودند به وسیله دین و مکتب اسلام مردم را زنده کردند و آنها را از بردگی نجات دادند.

این خطیب جمعه گفت: عامل پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند عظیم ترین اهرم پیشبرد انقلاب اسلامی حضور میلیونی توده های مردم بود در عرصه های مختلف این انقلاب و نظام مردم با ایمان راسخ با آگاهی و تقوا به ندای هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنیِ نائب امام زمان(عج) لبیک گفتند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: با ایمان و صبر و با آگاهی این انقلاب را به پیروزی رساندند این انقلاب را مردم بوجود آوردند عامل دیگر پیروزی انقلاب رهبر و امام راحل(ره) بودند که دارای یک شخصیت جامع یک فقید بی نظیر اهل معنویت و عرفان متکی به خدا دشمن شناس یک چنین انسانی اهل شجاعت و ساده زیستی بودند.

صلواتی بیان کرد: از جمله خصوصیات این مرد بی نظیر تاریخ پاکی پرهیزکاری معنویت حالات عرفانی شجاعت حکمت عقلانیت امید به آینده صداقت وقت شناسی نظم ‌و اهل توکل به خدا بود عامل دیگر پیروزی کانون های نقش آفرین مثل مساجد حوزه های علمیه و نهاد روحانیت دانشگاه ها بازاریان و مثل فرهنگ شهید و شهادت بود که این نظام را به پیروزی رساند.

وی در پایان خطبه اول گفت: امروز هم همین عوامل باعث ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به پاسداری دارد فردا ۲۲ بهمن روز یاری نظام جمهوری اسلامی است بنابراین از تمام خواهران و برادران مردم شریف شجاع عزتمند و شهیدپرور استان و بخصوص شهرستان بهمئی دعوت میکنیم برای خشنودی خداوند متعال برای رضایت حضرت بقیة الله برای پاسداری از آرمان امام راحل و شهیدان برای بیعت با امام زمان(عج ) در این راهپیمایی شرکت کنیم و به وظیفه ای که داریم عمل کنیم.

وی با اشاره به مطلب دوم افزود: گام های حکیمانه رهبر حکیم در مواجهه با اغتشاشات اخیر را یک بار دیگر باهم مرور می‌کنیم در مرتبه اول ارائه تحلیل در اصل و فرع حوادث ، تبیین درست از متن و حاشیه ، انتخاب موضع درست و دقیق در تحلیل حادثه فرمودند حمله دشمن به نقاط قوت ایران بود نه نقاط ضعف شناسایی پشت پرده خارجی و بی اعتنایی به برخی تحرکات عناصر ناآگاه و فریب خورده داخلی مثل موضع گیری سلیبریتی های هنری و ورزشی.

صلواتی گفت: فراخوان خواص و نخبگان برای مرز بندی روشن و جداسازی صف انقلاب از صف دشمنان و جداسازی صف انقلابی ها از ضد انقلابی ها انهدام نقطه زن و دقیق مواضع دشمنان امنیت کشور و تجزیه طلبان و مزدوران و ضد وطن را به حاشیه بردند و تبیین مکرر و هوشمندانه اغتشاشات با رویکرد زمینه شناسی و علل شناسی و روش شناسی دشمن در مدیریت نبرد و مهندسی فضا با فضای مجازی از دیگر تدابیر رهبری معظم بود. 

وی افزود: اصلی و فرعی کردن موضوعات و توجه به برجسته سازی موضع اصلی مانند اینکه هدف ایران قوی است و در واقع موضع حجاب و برخی شعارهای انقلاب را برای تضعیف ایران قوی انتخاب کردند.

وی بیان داشت: جداسازی و تفکیک بین منتقدین و معترضین ‌و اغتشاشگران فریب خورده و جاهل. فرمودند که باید نسبت به این در جامعه تحلیل شود و ایجاد همفکری همدلی و هم افزایی بین سران قوا و دستگاه های امنیتی و انتظامی برای تقویت صبر و مدارا در مواجهه هوشمندانه با حادثه ها و کم کردن میزان خطاها از دیگر تدابیر بود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت:  پیگیری لحظه ای حوادث و ورود پیشگیرانه مثل اعزام هئیت به سیستان و بلوچستان در تلاش حکیمانه برای حفظ انسجام و وحدت جامعه با ابزار اعتماد و باور به مومن و انقلابی بودن مردم حتی کسانی که ضعیف الحجاب هستند تبیین دقیق تر و روشن تر عرصه های جهاد تبیین با پایان اغتشاشات و فاصله گرفتن دو ماهه و پس از اطمینان از درس گرفتن و ابراز ندامت خاطیان زمان ابراز محبت و دستگیری با صدور فرمان عفو از دیگر تدابیر بود.

وی افزود: این عفو هم دل مردم را شاد کرد هم عصبانیت و استیصال دشمن شکست خورده را نشان داد 

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: شاهد سفر وزیر خارجه روسیه به عراق و اقلیم کردستان بودیم روسیه به دنبال کاهش اختلافات بغداد و اربیل است و میخواهد از این شرایط امنیتی عراق کمک بگیرد و این امنیت عراق باعث پیشبرد اهداف روسیه می‌شود می‌خواهد کشورهای صاحب نفت و گاز را به سمت خود بکشاند تا بر کشور های اروپایی فشار وارد کند روسیه خود را برای نظم نوین جهانی آماده می‌کند و با یارگیری در غرب آسیا به دنبال ارتقاء جایگاه خود در برابر غربی ها است.

وی گفت: اخراج یک زن محجبه از مجلس نمایندگان آمریکا از کمیته روابط خارجی نشان از پوشالی بودن آزادی غربی ها و حقوق بشر آمریکایی است بیان این حقیقت است که هر کس از رژیم صیهونیستی انتقاد کند بهای سنگینی باید پرداخت کند با اینکه تبعه ی آمریکا بود اما در مقابل جنایت اسرائیل سکوت نکرد این خدمت جمهوری خواهان به صهیونیست ها برای راه اندازی یک مسابقه ای بود برای استفاده از این لابی صهیونیست ها برای انتخابات آینده.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول