اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

56 مسیر راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان زمان و مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن را در سراسر استان گلستان اعلام کرد.

56 مسیر راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، روز شنبه در ۵۶ نقطه از استان برگزار می‌شود.

در گرگان ساعت ۹ و نیم صبح از چهار راه میدان، خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان شهرداری، خیابان شهداء و چهارراه شهداء، ساعت ده صبح درگنبدکاووس از مقابل مسجد قائمیه به سمت مصلی و در کردکوی از میدان انقلاب تا گلزار شهدا انجام خواهد شد.

راهپیمایی در علی آبادکتول هم ساعت ده صبح، از مسجد محمدیه به طرف میدان ولایت، در رامیان از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه و از ساعت نه و نیم صبح در بندرترکمن از میدان مختومقلی به طرف چهارراه کاسب انجام می‌شود.

همچنین مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بندرگز، از مقابل مسجد محمدیه تا گلزار شهدای گمنام، در کلاله، از مقابل مسجد جامع، میدان احمدی به سمت میدان امام (ره)، در گالیکش از گلزار شهدا به سمت پارک لاله‌های انقلاب و در آزادشهر از مقابل ناحیه سپاه تا حسینیه اعظم انجام خواهد شد که از مراسم آنها از ساعت ده صبح آغاز می شود.

 در مینودشت هم از میدان مرکزی تا مصلی نماز جمعه، در مراوه تپه از مقابل مسجد امام علی (ع) تا میدان مختومقلی، در آق قلا از میدان وحدت، میدان کارگر تا یادمان شهداء و در گمیشان از میدان امام خمینی (ره) تا چهارراه قائم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول