اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص اعتبار ویژه برای بازسازی مدارس زلزله‌زده خوی/تامین کاغذ برای کتاب درسی رضایت بخش است

وزیر آموزش و پروش با اشاره به اقدامات انجام شده برای تولید کاغذ کتاب درسی در مجموعه چوب و کاغذ مازندران، گفت: تامین کاغذ در مسیر خوبی قرار گرفته و بنا داریم این همکاری را در تامین لوازم مورد نیاز آموزش و پرورش گسترش دهیم.

اختصاص اعتبار ویژه برای بازسازی مدارس زلزله‌زده خوی/تامین کاغذ برای کتاب درسی رضایت بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یوسف نوری در حاشیه بازدید از کارخانه چوب و کاغذ مازندران در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان مازندران حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تامین نیازمندی‌های آموزش و پرورش کشور اعلام کرد و گفت: تامین کاغذ با اقدامات خوبی که در مجموعه چوب و کاغذ مازندران انجام شده به خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این اقدام در استان به خوبی پیش رفته البته ممکن است مشکلاتی در حین کار به وجود بیاید بعد از این کار موفق در استان مازندران و در مجموعه چوب و کاغذ حضور پیدا کردیم تا نیروهای این مجموعه تقدیر و تشکر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صندوق موسسه فرهنگیان در کشور فعال است به نظر می‌رسد که می‌توانیم اقدامات مشترکی را در این مجموعه یا دیگر مجموعه‌های تولیدی کشور انجام دهند.

وی اضافه کرد: بنده پیشنهاد دادم که بخش‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه با متولیان صندوق با همدیگر در این زمینه تبادل نظر داشته باشند و این همکاری در زمنیه تولیدات و نیازمندی‌های آموزش و پرورش گسترش  پیدا کند.

نوری در پاسخ به این سؤوال که آیا بنا دارید در کنار تولید کاغذ مجموعه دیگری در راستای تامین نیازمندی‌های حوزه آموزش و پرورش راه اندازی شود، گفت: بله ما این پیشنهاد داده شده و استقبال کردیم.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا برنامه دارید که نام چوب و کاغذ روی کتاب درسی به عنوان یک موفقیت در خودکفایی درج شود،گفت:در این زمینه دستورالعمل‌های وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر است.

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با وضعیت مدارس تخریبی در زلزله خوی،بیان کرد: از ۴۷۰ مدرسه‌ای که داشتیم ۸۵ مدرسه نیاز به تعمیر، مقاوم سازی و بازسازی دارد که از اعتبارات دولتی ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ۴۰ میلیارد تومان برای تعمیرات اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: سایر ارگان‌های در این زمینه پای کار آمده و اعتباراتی از محل حوادث اختصاص دادیم همچنین ستاد اجرائی فرمان امام راحل و بنیاد مستضعفان بخش اجرایی و تامین مصالح را پذیرفتند و خود وزارت رفاه هم بخش تعمیرات را تقبل کردند که نسبت به بازگشت مجدد به تحصیل در این مناطق اقدام شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول