اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اعزام ۱۴ صنعتگر ایلامی برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کشور عراق

استاندار ایلام گفت: صنعتگران ایلامی برای شرکت در نمایشگاه فروش و عرضه محصولات صنایع دستی در شهر کربلا و بغداد عراق اعزام شدند.

اعزام ۱۴ صنعتگر ایلامی برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کشور عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ از اعزام صنعتگران ایلامی برای شرکت در نمایشگاه فروش و عرضه محصولات صنایع‌دستی در شهر کربلا و بغداد عراق خبر داد وگفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در راستای رایزنی های فرهنگی، دیپلماسی اقتصادی، برای برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی در شهرهای کربلا و بغداد، صنعتگران فعال ایلامی در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برای شرکت در این نمایشگاه به کشور عراق اعزام شدند.

وی افزود: این نمایشگاه که به مدت دو روز در بهمن ماه ۱۴۰۱ در شهرهای کربلا و بغداد برگزار می‌شود، صنعتگران ایلامی به معرفی ۱۴ محصول صنایع دستی استان شامل حصیر، چرم، چوب، جاجیم، چوب و سنگ، گلیم نقش برجسته، عروسک‌بافی، زیورآلات، نقاشی روی سفال، سنگ‌های قیمتی، گیوه‌بافی، نمد، چیت و … می‌پردازند.

استاندار ایلام تصریح کرد: این نمایشگاه برای عرضه صنایع دستی استان یک روز در شهر کربلا و یک روز در  شهر بغداد برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این نمایشگاه به توسعه و تقویت روابط و همکاری بین دو طرف در زمینه‌های فرهنگی و تمدنی کمک می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول