اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

وزارت دفاع: همواره آماده تجهیز و بازآماد یگان‌های نیروی هوایی ارتش هستیم

وزارت دفاع در پیامی به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: این وزارتخانه همواره در مسیر رشد، بالندگی، تجهیز، تسلیح، تعمیر و بازآماد و به روز رسانی آن نیرو همه توان و ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت.

وزارت دفاع: همواره آماده تجهیز و بازآماد یگان‌های نیروی هوایی ارتش هستیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ وزارت دفاع به مناسبت ۱۹ بهمن، سال روز بیعت تاریخی همافران و کارکنان  نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (قدس سره) و پیوستن به انقلاب اسلامی، پیام تبریکی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و کارکنان ولایتمدار نیروی هوایی و همچنین کلیه اعضا نیروهای مسلح وآحاد ملت انقلابی و سلحشور ایران صادر کرده است.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا

و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است.

۱۹ بهمن  ۱۳۵۷ سال روز بیعت تاریخی فرزندان ارتشی ملت با انقلاب، روز  رزق لایحتسب و ‌‌هدیه‌ای الهی به ملت متوکل و مظلوم ایران بود که با دست‌های خالی در برابر ظلم و‌ستم طاغوت فریاد استقلال و آزادی را سر دادند و به جز نصرت و اراده الهی به هیچ قدرتی دل نبسته بودند و چون برای تغییر سرنوشتشان  پایمردی کردند، مشمول وعده الهی نوید داده شده در قرآن کریم «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم“ شدند.

کارکنان نیروی هوایی در آن مقطع تاریخی، با اقدامی شجاعانه و مجاهدانه  هیمنه پوشالی طاغوت و استبداد تاریخی حاکم بر ایران اسلامی را درهم شکستند که این اقدام خردمندانه و به هنگام، از آنان نیرویی پیشرو، امیدبخش، مبتکر، با نشاط و پرتحرک ساخته است.

در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نیروی هوایی الهی و پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه آرمان های امام و انقلاب و اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) همیشه در زمره اولین‌ها و خط شکن‌ها و‌ پیشگامان بوده است و در آزمون‌های مهم و دشوار دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، پوشش هوایی آبراه‌ها و محافظت از شریان اقتصادی کشور، حفظ آمادگی رزمی و بنیه دفاعی در  زیر انواع فشارهای تحریم، کمک به دولت و‌مردم در بحران‌های مختلف از جمله سیل و زلزله همواره در کنار ملت بوده و در سال‌های اخیر در ماموریت خطیر و حساس  دفاع از حرم  بر تارک آسمان میهن اسلامی‌مان و جهان اسلام خوش درخشیده و منشاء خدمات بزرگ و ‌‌درخشان برای انقلاب و نظام اسلامی شده است.

در  مقابله با تحریم‌ها، نیروی هوایی  متکی به ایمان، اخلاص و باور جوانان و مهندسان و کارکنان غیورش، پیشگام در شکستن مرزهای تحریم بوده است. آنان پیشگامان عملی شعار «ما می‌توانیم» در کشور شدند  و با اتکال بر همین توانمندی‌ها و دستاوردها، ضمن امیدبخشی به ملت شریف ایران، عصبانیت دشمنان را برانگیختند.

یاد شهدای گرانقدر و فداکار این نیرو و جانفشانی آنان برای عزت و عظمت میهن اسلامی‌مان را ارج می‌نهیم و به روح ملکوتی و بلند آنان درود می‌فرستیم و به خانواده معظم و معزز شهیدان نیروی هوای ارتش جمهوری اسلام ایران و همه سازمان‌های نیروهای مسلح ایران ادای احترام می‌کنیم.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامی داشت و‌ تبریک این روز به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و کارکنان ولایتمدار نیروی هوایی و همچنین کلیه اعضا نیروهای مسلح وآحاد ملت انقلابی و سلحشور ایران اعلام می‌دارد این وزارتخانه همواره در مسیر رشد، بالندگی، تجهیز، تسلیح، تعمیر و بازآماد و به روز رسانی آن نیرو همه توان و ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول