اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست

دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان، گفت: خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست و بنابراین باید در این خصوص تلاش جدی داشته باشیم.

خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک تبریزی امروز در نشست جهاد تبیین که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور پرسنل، امدادگران و نجاتگران این نهاد، برگزار شد، افزود: مهمترین کار برای خدا خدمت به خلق خدا بوده و خدمت به خلق خدا از مصادیق یاری خدا است.

وی خطاب به پرسنل و امدادگران و نجاتگران هلال احمر اظهار کرد: شما باید قدر خودتان را بدانید چرا که هرکس که به صورت داوطلبانه خدمت به مردم می‌کند، جایگاهش در نزد خدا بسیار رفیع است چرا که بهترین بنده خدا کسی است که بیش از دیگران به بندگان خدا کمک و به آنها خدمت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: خداوند وعده داده که هرکسی که خدا را یاری دهد، خدا هم او را یاری می دهد، در طول ۴۴سال که از پیروی انقلاب اسلامی می گذرد، یاری خدا را در لحظه لحظه  این ایام دیدیم، در هشت سال که درگیر جنگ تحمیلی بودیم ما با 27 کشور اسیر داشتیم و بالغ بر 75 کشور دنیا با عراق همکاری می کردند، آنان با به روز ترین سلاح با ما می جنگیدند اما با یاری و کمک خداوند توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در جنگ با داعش نیز یاری خدا را شاهد بودیم، ما بعد از سال 1358 که لانه جاسویی تسخیر شد، تحریم‌ها بر علیه کشور ایران شروع شد و روز به روز بر تعداد تحریم ها و حجم آنها افزوده شد، به گفته خودشان اگر یک دهم این تحریم‌ها را برای کشوری دیگر وارد می شد، قطعا دچار مشکلات عدیده ای می شد به گونه ای که از هم می پاشید اما در ایران اسلامی توانستیم با عنایت و نصرت الهی 44 سال تحمل کنیم و هم اکنون نیز با آنکه مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد، اما سرگا هستیم و رو به رشد و پیشرفت در حال حرکتیم.

باقربیک تبریزی با اشاره به اینکه اولین کسی که تحریم شد، شخص پیامبر اکرم(س) و پیروانش در در شعب ابی طالب بود، انان با ایستادگی در برابر دشمنان که تحریمشان کردند، توانستند اهداف خود را به پیش ببرند، دربرابر تحریم ها با همه مشکلاتی که داریم باید استقامت و ایستادگی کرد.

 
پایان پیام/3139
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول