اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نماینده مجلس: بخشش فریب‌خوردگان، پیام عقلانیت نظام را به جهان مخابره کرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به عفو بزرگ رهبری گفت: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نسازد. پیام بخشش فریب خوردگان عقلانیت این نظام ولایی را ثابت و به جهان مخابره کرد.

نماینده مجلس: بخشش فریب‌خوردگان، پیام عقلانیت نظام را به جهان مخابره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عفت شریعتی درباره عفو بزرگ رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب ۱۶ بهمن‌ماه به‌مناسب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیام مبارک رجب با عفو تعداد بسیار زیادی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند که این عفو بزرگ نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همیشه به فکر فرزندان این سرزمین و حفظ سرمایه اجتماعی این کشور هستند.

 نماینده زرند و کوهبنان در مجلس ادامه داد: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، با این عفو بزرگ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هرگز فرزندان خود را دشمن نمی‌داند هرچند فرزندانش فریب دشمن را بخورند و یا خطایی مرتکب شده باشند.

شریعتی افزود: رهبری از روز اول اغتشاشات فرمودند که صف فریب‌خوردگان از خرابکاران و اغتشاشگران جداست و عفو و حذف سوءسابقه برای این افراد یعنی آینده جوانان و فرصت‌های حرفه‌ای و اجتماعی این افراد آسیب نخواهد دید.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نسازد. پیام بخشش فریب خوردگان عقلانیت این نظام ولایی را ثابت و به جهان مخابره کرد.

وی در پایان عنوان کرد : امیدواریم افرادی که شامل عفو شدند و خانواده های‌شان که مطمئنا در این مدت دل نگران فرزندانشان بودند قدردان این عفو پدرانه باشند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول