اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار گلستان برگزار‌ می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در استان گلستان روز پنج شنبه با حضور استاندار برگزار می شود.

نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار گلستان برگزار‌ می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آزاده رجبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن که هدف ان نطه ثقل خانواده یعنی بانوان و مادران خانواده بوده، بانوان ایران اسلامی می بایست نقش پیشرو بودن را ایفا کنند تا بتوانیم در مسیر تمدن اسلامی قرار گیریم.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان در این مسیر به ایفای نقش بانوان کمک کنند قطعا بانوان نیز به نقش اصلی خود که همانا پیشرانی در جامعه بوده، خواهند رسید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: بانوان تاثیرگذار و فرهیخته استان با تجهیز خود در عرصه های مختلف و با ایفای نقش اجتماعی خود در کنار نقش همسری، دختری و مادری در خانواده نشان دادند که توانسته هم نقش خودرا در خانواده و هم در اجتماع بخوبی ایفا کرده و بر مسائل و مشکلات فائق آیند.

وی بیان کرد: در همین راستا نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار روز پنج شنبه با حضور استاندار در محل سالن شهیدرجایی برگزار می شود و در این کنگره از بانوان فرهیخته در حوزه های مختلف تجلیل خواهد شد.به سه برگزیده بعنوان نخبه اقتصادی، علمی و فعال فرهنگی نیز تندیس کنگره اهدا می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول