اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

البرز پتانسیل توسعه گردشگری عشایری را دارد

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه استان البرز دارای پتانسیل‌های زیادی در حوزه گردشگری عشایری است، گفت: مطالعات و زیرساخت‌های اولیه گردشگری عشایری در منطقه تونل کندوان و پیست دیزین در حال انجام است. سرمایه گذار در این بخش پیدا شده است و در حال برنامه ریزی برای انجام مذاکرات هستیم.

البرز پتانسیل توسعه گردشگری عشایری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس پاپی زاده، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر ایران، در حاشیه بازدید از غرفه استان البرز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گردشگری عشایری را از ارکان اساسی دست‌یابی به توسعه‌ در کشورهای رو به رشد عنوان کرد و افزود: وجود اقوام و گروه‌های ایلی و کوچنده در بخش‌های وسیعی از کشور از مزیت‌های گردشگری، و سهولت تجربه‌پذیری آن است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور، گردشگری عشایری را فرصتی ایده آل برای حفاظت از فرهنگ و میراث کهن ایران عنوان کرد و افزود: جذابیت شکل زندگی قومی و ایلی جمعیت‌های کوچ‌نشین گردشگران را به خود جذب می‌کند.

پاپی زاده توسعه گردشگری عشایری را عامل توسعه اقتصادی و اجتماعی دانست که می‌تواند به رشد اقتصادی عشایر کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول