اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

منطقه شش آماده میزبانی از جشن 44 سالگی انقلاب شد

شهردار منطقه شش از آماده سازی مسیر محور خیابان آزادی _انقلاب به منظور میزبانی از شهروندان برای برگزاری باشکوه مراسم 22 بهمن در این منطقه خبر داد.

منطقه شش آماده میزبانی از جشن 44 سالگی انقلاب شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، رضا محمدی شهردار منطقه ۶ با اشاره به نزدیک شدن به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه منطقه شش در محور خیابان های آزادی _ انقلاب میزبان شهروندان خواهد بود، این محورها برای برگزاری شکوهمند ۴۴ سالگرد انقلاب به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت . 

شهردار منطقه در تشریح جزئیات با اشاره به اقدامات خدمات شهری صورت گرفته در این محدوده خاطرنشان کرد: نیروی فضای سبز، بازیافت و خدمات شهری نواحی شش‌گانه منطقه شش در طول محور برگزاری مراسم، مشغول فعالیت و آماده سازی هستند، عملیات رفت و روب و نظافت مسیر با دستگاههای ادوات مکانیزه مشتمل بر خودروهای فان، تانکر، جدول‌شور، واتر جت و مینی پک و چندین دستگاه وانت‌های بازیافت در طول مسیر برگزاری مراسم صورت گرفت.

محمدی اذعان داشت: حذف زواید فیزیکی، رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری در طول مسیرهای خیابان انقلاب -آزادی و پاکسازی رفیوژ میانی بلوار کشاورز، میادین انقلاب اسلامی، حضرت ولیعصر(عج)، فاطمی و فلسطین از اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهری منطقه است. 

مرمت و بازسازی نقاشی‌های دیواری جداره‌های مرکزی شهر 

وی ادامه داد:  بازسازی نقاشی‌های دیواری سطح منطقه، اکران بنرهای مرتبط و نصب سازه‌های حجمی در پلازای هفتم تیر به عنوان دیگر برنامه‌های اجرا شده در قلب فرهنگی پایتخت همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

شهردار منطقه با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده برای اجرا اذعان داشت: برپایی غرفه و ارائه محصولات فرهنگی ، اجرای فعالیت های هنری، برگزاری جشن در میدان حضرت ولیعصر(عج) و پخش سرودهای ویژه ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های فرهنگی این منطقه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن است.

محمدی در پایان با اشاره به اهمیت ایمن سازی و تسهیل تردد برای شهروندان حاضر در جشن بزرگ انقلاب به اقدامات ترافیکی صورت گرفته در این محور پرداخت و گفت: هماهنگی های لازم با پلیس راهور به منظور اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیر برگزاری مراسم به عمل آمد و تجهیزات و المان های ترافیکی به منظور هدایت ماشین ها به مسیرهای جایگزین نصب خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول