اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مسجدی‌ها پویش «خوی همدلی» را برای کمک به زلزله‌زدگان راه انداختند

برای حمایت معنوی از مردم زلزله‌زده خوی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اقدام به راه‌اندازی پویش «خوی همدلی» با هدف ارائه فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری، ویژه زلزله زدگان استان آذربایجان غربی کرد.

مسجدی‌ها پویش «خوی همدلی» را برای کمک به زلزله‌زدگان راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی با رویکرد فرهنگی هنری ویژه‌ای حضور داشته و تلاش کرده است تا از معبر فعالیت‌های مسجدی به یاری هموطنان بشتابد. از این نظر و در راستای عمل به آیه شریفه «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى»؛ این ستاد اقدام به راه‌اندازی پویش «خوی همدلی» با هدف حمایت فرهنگی از هموطنان زلزله زده خوی کرده است.

در این راستا هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود به زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربیو شهرستان خوی را به شماره کارت۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۵۱۷۶۸ ارسال و یا به شماره شبا IR۰۲۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۷۴۹۴۸۶۳۰۰۱ نزد بانک رسالت، به نام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور واریز کنند.

مبالغی که در این پویش جمع‌آوری می‌شود صرف فعالیت‌های فرهنگی مانند خرید و اهدای کتاب، راه‌اندازی مهدکودک، خرید اسباب بازی، مسابقات نقاشی، اکران فیلم و... برای کودکان زلزله خوی می‌شود.

این پویش با هدف ایجاد نشاط، سرگرمی و کاهش استرس کودکان و نوجوانان زلزله زده و تسکین روحی آلام ایجاد شده در پی این حادثه اجرا خواهد شد.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول