اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تاج: دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاهها، نبود برخی زیرساخت هاست/ می توان طبقه دوم آزادی را به بانوان اختصاص داد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاهها به خاطر مخالفت ما با این قضیه نیست، بلکه به دلیل نبود برخی زیرساخت های لازم جهت حضور آنان است و به عقیده بنده شاید بتوان از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در تهران بهره برد.

تاج: دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاهها، نبود برخی زیرساخت هاست/ می توان طبقه دوم آزادی را به بانوان اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کردستان در سنندج، گفت:  دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاهها به خاطر مخالفت ما با این قضیه نیست، بلکه به دلیل نبود برخی زیرساخت های لازم جهت حضور آنان است و به عقیده بنده شاید بتوان از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در تهران بهره برد.

وی یادآور شد: می توان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای پذیرایی و حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال استفاده کرد.

تاج در ادامه سرمایه‌گذاری صنایع و معادن استان در ورزش را جزو مسئولیت اجتماعی این صنایع دانست و اظهارکرد: چندین معادن و کارخانه تولیدی در استان فعالیت دارند اما چون صورتحساب و گردش مالی این کارخانه‌ها در داخل استان نیست، جز آلودگی هوا و خرابی زیرساخت‌ها سودی برای استان ندارند و درصدی از سود خود هم به حوزه ورزش اختصاص نمی‌دهند.

وی همچنین به تبلیغات گستره شرکت‌های مختلف در زمان برگزاری مسابقات فوتبال اشاره کرد و گفت: در استادیوم‌های ورزشی تبلیغ کنندگان زیادی برای معرفی و فروش بیشتر محصولات خود اقدام به تبلیغات می‌کنند این در حالی است که درصدی از درآمدهای خود را به حوزه ورزش اختصاص نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه ورزش در جهان مرهون سرمایه‌گذاری در این بخش و حرکت در این مسیر است تصریح کرد: معادن کردستان می‌توانند افزون بر ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی به رشد و توسعه ورزش نیز کمک کنند.

تاج با بیان اینکه کردستان تیم ندارد اما جوانان این استان سهم زیادی در تیم‌های ملی دارند یادآورشد: ورزشکاران کردستانی در حوزه ورزش سرآمد هستند و تعداد زیادی از بانوان این خطه در تیم ملی فوتبال بانوان حضور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه بانوان استان در بسیاری رشته‌ها سرآمد هستند و در سطح ملی درخشیده‌اند اظهار کرد: ورزش بانوان نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

تاج ادامه داد: ایران در حوزه فوتبال مقام دوم آسیا، در حوزه فوتبال ساحلی جزو کشورهای اول جهان و در ورزش فوتسال بهترین فوتسال جهان را داراست که پیشرفت و تقویت این رشته ورزشی در گرو ایجاد درآمد پایدار و حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران است.

وی ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در ورزش و رفع مشکلات جامعه از طریق ورزش و معرفی بهتر ورزش از طریق افراد فرهیخته و پیشکسوتان در رسانه‌ها را بهترین راهکار حل مشکلات و موانع پیش روی ورزش فوتبال عنوان کرد.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول