اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مهدیون: عفو محکومان، اقتدار نظام و مهر پدری رهبر انقلاب نسبت به جوانان فریب خورده را نشان داد

مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: این تصمیم انقلابی، مقتدرانه و توأم با مهرورزی پدرانه استحکام بسیار بالای ساختار نظام اسلامی مهر پدری رهبر انقلاب نسبت به جوانان فریب خورده را نشان داد.

مهدیون: عفو محکومان، اقتدار نظام و مهر پدری رهبر انقلاب نسبت به جوانان فریب خورده را نشان داد

سیدحمید مهدیون مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالاری دینی است و از آغاز تشکیل این نظام مقدس ملت به عنوان رکن رکین همواره جایگاه بالا و والایی در منظر حاکمیت داشته است. شاهد بر این مدعا تعداد انتخابات های برگزار شده بعد از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: توجه جدی به ملت که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند همواره در فرمایشات امامین انقلاب متبلور بوده است. نگاه به مردم در این نظام به گونه ای است که رهبر انقلاب خود را خدمتگزار مردم می‌داند، به راستی این ادبیات و این حد از توجه در کدام نظام حامی دموکراسی و حقوق بشر وجود دارد؟ اما رسانه های قلم به مزد، با قلب واقعیت ها سعی در ایجاد تصویر خلاف واقع از حاکمیت و به ویژه رهبری نظام در اذهان دارند.

مهدیون گفت: آنچه که اخیراً و با تدبیر و بزرگمنشی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عفو گسترده اتفاق افتاد، در واقع نمایی زیبا از نگاه پدرانه رهبری و نشان دهنده رافت و مهربانی و عطوفت نظام نسبت به جوانان ایران اسلامی است. این عفو حتی شامل بسیاری از مجرمان که بیانیه داده بودند و در اغتشاشات اخیر شرکت کرده بودند نیز بوده و بسیاری نیز مشمول تخفیف مجازات گردیدند. این تصمیم به معنی واقعی یک تصمیم انقلابی مقتدرانه توأم با مهرورزی پدرانه بود. هم استحکام بسیار بالای ساختار نظام اسلامی را نشان داد و هم مهر پدری رهبر معظم انقلاب را نسبت به جوانانی که تحت تاثیر رسانه ها و القائات دشمنان فریب خوردند.

مدیرکل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد تاکید کرد: این عفو، عفو مقتدرانه نظام اسلامی بود که با نگاه پدرانه و مهربانانه توسط رهبر معظم انقلاب قلم عفو به جرایم بسیاری از مجرمانی که در ناآرامی‌های اخیر مرتکب جرم شده بودند کشید. دشمنان نظام اسلامی جنگی ترکیبی راه انداختند و از همه ظرفیت‌ها و ابزارشان استفاده کردند و تعدادی از جوانان که حتی بسیاری از آنان سابقه جرم قبلی هم نداشتند، تحت تاثیر القائات و حرف‌ها و شعارهای پوچ دشمنان قرار گرفتند که با این تصمیم انقلابی، به موقع و رحیمانه رهبر معظم انقلاب و به لطف و مدد الهی، این نقشه دشمنان نیز نقش بر آب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول