اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هدیه دسته دومی تاج به یک استاندار

رئیس فدراسیون فوتبال با استاندار کردستان دیدار کرد.

هدیه دسته دومی تاج به یک استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج، رییس فدراسیون که به منظور حضور در مجمع عمومی و سالیانه هیات فوتبال کردستان  به این استان سفر کرده، پس از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال کردستان، با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در در این دیدار ضمن تاکید بر وجود استعدادهای درخشان ورزشکاران کردستانی در رشته فوتبال از حضور تیم های کردستانی به ویژه بانوان فوتبالیست این استان در لیگ های مختلف فوتبال کشور حمایت کرد.

تاج همچنین در این دیدار از واگذاری امتیاز یک تیم به نمایندگی از استان کردستان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد و اظهار داشت؛ به منظور ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان جامعه فوتبالی کردستان، فدراسیون فوتبال سهمیه یک تیم در لیگ دسته دوم را به این استان اهدا خواهد کرد.

زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار با تاکید بر ظرفیت های رشته فوتبال به ویژه در میان بانوان کردستانی بر لزوم حمایت فدراسیون های ورزشی به خصوص فدراسیون فوتبال از ورزشکاران استان کردستان تصریح کرد و گفت؛ امیدواریم در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از فوتبالیست ها و تیم های این استان در لیگ های مختلف کشور باشیم.

طهمورث حیدری،عضو هیات رئیسه و  رئیس کمیته امور استان های فدراسیون نیز در این دیدار حضور داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول