اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

محکومیت قطعی 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم قطعی و محکومیت 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد.

محکومیت قطعی 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد مهدی صالحی گفت: 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان که در زمان تصدی مسئولیت، بدون توجه به قوانین و مقررات مربوط، به اتهام تصرف غیر قانونی در اموال و وجوه سازمان تامین اجتماعی، افزایش غیر واقعی و صوری در حجم کار و برآورد اضافه در متراژهای واقعی فضاهای تحت مدیریت خود، جابجایی اعتبارات هزینه ای بدون مجوز قانونی، استخدام، بکارگیری و افزایش غیر ضروری نیروهای شرکتی، در سال های 96 تا پایان 98 مبادرت کرده بودند، محکوم شدند.

وی اظهار کرد: پرونده این اشخاص  در بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی و کارشناسی دقیق به محاکم قضایی ارسال و منتهی به صدور رای قطعی شد که 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف به پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق و حبس محکوم شدند و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای قوانین موضوعه و مکلف به مطالبه خسارت وارده از طریق قانونی جمعا به ارزش 77 میلیارد ریال شده است.

صالحی با تاکید بر اینکه بازرسی کل استان در راستای برخورد با ترک فعل مدیران از وظایف قانونی خود، با شدت و قوت قانون را اجرا خواهد کرد، یادآورشد:  قانون فصل الخطاب سازمان بازرسی است و  ترک فعل وظایف قانونی مدیران، پس از اتمام دوره خدمت قابلیت پیگیری دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول