اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| 62 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر از محل کمک های ستاد دیه استان و مردمی، در مراسمی تعداد ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند.

خبر خوب| 62 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در مراسم آزادی 62 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زنجانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بسیار مبارک و بی‌بدیلی است و هیچ انقلابی در تاریخ سراغ نداریم به عظمت انقلاب اسلامی باشد.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضائیه اقدامات صورت گرفته قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، گفت: باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم.
رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: هر سال دو مرتبه بازدید دسته جمعی و دیدار چهره به چهره از زندان‌ها با زندانیان استان برگزار می‌شود که ایام‌الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک اختصاص به دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و قضات استان با زندانیان و بازدید از زندان داشت، امیدواریم خروجی این دیدارها و رسیدگی به مشکلات زندانیان مثبت باشد.
وی با اشاره به عفو مقام معظم هبری  با آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان اظهار کرد: دادگستری استان زنجان با فوریت بعد از دریافت دستورالعمل و تطبیق مصادیق با عنوان معیارهای عفو که نشان از رافت اسلامی و بینش حکیمانه رهبری است کارگروهی را برای بررسی پرونده زندانیان مشمول برگزار کرد و امیدواریم هر چه زودتر تعداد قابل توجهی از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌ها برگردند.
صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز تعداد ۶۲ زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد خواهند شد و این آزادی‌ها  تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول