اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

راستینه: عفو رهبری توطئه دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و نظام را خنثی کرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دشمنان سعی دارند با اقدامات خود بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند اما اقدام رهبر معظم انقلاب در موافقت با عفو محکومان اغتشاشات اخیر خنثی‌کننده این توطئه دشمن بود.

راستینه: عفو رهبری توطئه دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و نظام را خنثی کرد

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با بخشش محکومین اغتشاشات اخیر گفت: این موضوع نشان دهنده رأفت و مهربانی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است و از سوی دیگر دشمنان ما سعی دارند تا با اقدامات خود بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند اما اقدام رهبر معظم انقلاب در موافقت با عفو محکومین اغتشاشات اخیر خنثی‌کننده این توطئه دشمن بود.

وی افزود: این اقدام قوه قضاییه در پیشنهاد برای عفو محکومین اغتشاشات اخیر و موافقت رهبر معظم انقلاب با این اقدام قابل تقدیر و اقدامی تاثیرگذار است و نشان دهنده آن است که نظام جمهوری اسلامی در عین اقتدار در مقابله با دشمنان در قبال مردم خود با رأفت اسلامی برخورد می‌کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: کسانی که شاکی خصوصی دارند و یا در اغتشاشات با سرویس‌های جاسوسی دشمن همکاری داشتند مشمولین عفو و گذشت نمی‌شوند و این مسئله نیز خود نشان‌دهنده اقتدار قوه قضائیه و نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از حقوق مردم است.

پایان پیام/ ت 780

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول