اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

کلنگ‌زنی پروژه‌‌های عمرانی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی صورت گرفت

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با حضور استاندار همدان افتتاح شد.

کلنگ‌زنی پروژه‌‌های عمرانی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی صورت گرفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در پنجمین روز از دهه فجر، استاندار همدان به همراه فرماندار شهرستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی با حضور در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی پروژه‌های زیرسازی و آسفالت محوطه دانشگاه، گلخانه تحقیقاتی هیدروپونیک و ساختمان انتشارات دانشجویی جمعا به ارزش ۴۲ میلیارد ریال را افتتاح کردند.

همچنین کلنگ‌زنی آغاز پروژه ایجاد حصار شرقی و غربی دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های دانشگاه در دهه فجر بود.

در این برنامه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، سرپرست دانشگاه ضمن تبریک ایام و عرض خیرمقدم خدمت همه مهمانان به ویژه استاندار، از حضور چندباره و حمایت ویژه استاندار از دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی قدردانی کردند.

در ادامه علیرضا قاسمی فرزاد در سخنانی ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه را مهمترین و اثرگذارترین عرصه بر فرهنگ و آینده جامعه برشمرد و اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام پس از ناکامی در مقابله نظامی با ایران، گزینه جنگ نرم و مقابله فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند که مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل هشدارهای لازم را دراین باب داده بودند و در حوادث اخیر به خوبی نتیجه این اقدامات دشمن مشهود بود که البته با حضور آگاهانه مردم راه به جایی نبردند.

استاندار همدان همچنین نقش دانشگاه را در تولید علم و متخصص به ویژه در علوم انسانی برای جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های دانشمندان غربی این حوزه ضروری و تکلیفی حیاتی برشمرد که دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با توجه به نام و ماموریت راهبردی خود در حیطه علوم انسانی باید یکی از نقش آفرینان در این عرصه باشد.

گفتنی است در بخش دیگری از این برنامه از سرود اسدآباد که به همت روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهیه و ساخته شده بود؛ با اجرای گروه نورالمهدی رونمایی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول