اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

داستان اخراج شرکت‌های فناوری آمریکایی ادامه دارد/ «اتودسک» هم تعدیل نیرو کرد

شرکت نرم افزاری اتودسک مستقر در ایالات متحده 250 شغل را کاهش داد و کارمندانش را اخراج کرد.

داستان اخراج شرکت‌های فناوری آمریکایی ادامه دارد/ «اتودسک» هم تعدیل نیرو کرد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از گجتنو، شرکت نرم افزاری اتودسک در بحبوحه بحران اقتصادی جهانی 250 کارمند خود را که کمتر از 2 درصد از نیروی کارش است، اخراج کرد.

این شرکت گفت که تصمیم اخراج‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های سال مالی 2024 خواهد بود و اتودسک روی اطمینان از تطبیق منابع جهت حمایت از اولویت‌های کلیدی خود برای سال آینده متمرکز است.

سخنگوی این شرکت در بیانیه ای گفت: به عنوان بخشی از این فرآیند، ما تصمیم دشواری برای حذف این نقش ها گرفتیم که کمتر از 2 درصد از کل نیروی کار اتودسک را تشکیل می دهند.

طبق گزارشی در CRN، این شرکت که در سال مالی گذشته خود بیش از 12هزار و 600 کارمند با 4.39 میلیارد دلار درآمد داشت. نقش‌هایی که تحت تأثیر این اخراج قرار می‌گیرند شامل بازاریابی دیجیتال، بازاریابی فنی و بهینه‌سازی وب است. در روزهای گذشته چندین شرکت فناوری دیگر مانند گوگل، مایکروسافت، متا و آمازون هم کارمندان خود را در میان شرایط چالش برانگیز اقتصادی اخراج کردند.

اتودسک محصولات و خدمات نرم افزاری را برای معماری، مهندسی، ساخت و ساز، تولید، رسانه، آموزش و صنایع سرگرمی تولید می کند. دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو است و دفاتری در سراسر جهان از جمله در هند دارد. این شرکت در سال 1982 توسط جان واکر که یکی از نویسندگان اولین نسخه های اتوکد بود، تأسیس شد.

پایان پیام/ ت 745

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول