اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از پذیرش بیماران دیالیزی شهرستان زلزله زده خوی در مرکز دیالیز و مهمان‌سرای این انجمن خبر داد.

خبر خوب| آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز تأسف و تأثر از واقعه ناگوار زلزله شهرستان خوی اظهار کرد: با خانواده‌های آسیب‌دیده در شرایط سخت زمستانی ابراز همدردی کرده و به خانواده‌های عزادار این حادثه تسلیت می‌گوییم.
مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای پذیرش بیماران دیالیزی آن شهرستان در مرکز دیالیز و مهمان‌سرای این انجمن به صورت مکاتبات با انجمن شهر خوی گفت: پذیرش بیماران دیالیزی تا زمان عادی شدن شرایط به عنوان یک وظیفه انسانی و حیاتی است.
طهماسبی با اشاره به اینکه مهمانسرای انجمن کلیوی زنجان به صورت ۱۰ سوئیت و دارای تجهیزات کامل است، گفت: این مجموعه به همت خیرین برای اسکان شبانه بیماران دیالیزی که از مناطق روستایی و دور دست برای دیالیز به زنجان مراجعه می‌کنند در نظر گرفته شده است.
مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در شهر خوی این مهمانسرا با تمام ظرفیت آماده پذیرایی از بیماران دیالیزی زلزله زده این شهراست و همچنین طی اطلاع‌رسانی ویژه با همراهی خیرین بانوان نسبت به جمع‌آوری مایحتاج بیماران آن شهرستان اقدام کرده است.
انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول