اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح‌های دهه فجر شاهرود با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های دهه فجر شاهرود با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از این میزان ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است.

وی افزود: در دهه فجر امسال، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی، ۵۳۰ میلیارد تومان در بخش بسطام، ۸۰ میلیارد تومان در بخش بیارجمند و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهر شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: در سفر ریاست‌جمهور به استان سمنان، بالغ‌بر ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود اختصاص یافت که ۴۵۰ میلیارد تومان از این منابع تخصیص یافته است.

جلالی بیان کرد: اعتبارات مناسبی از محل اعتبارات سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه و خبرنگاران که دغدغه‌مند مشکلات مردم هستند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب، امام جمعه بسطام نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب و تسلیت رحلت شهادت‌گونه حضرت زینب (س) اظهار کرد: زینب کبری (س) سردار بی‌بدیل جهاد تبیین و سردار جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه امروز فرزندان ما با جنگ نرم دست و پنجه نرم می‌کنند، اضافه کرد: باید همه ما و به‌ویژه مدیران، سربازان جنگ نرم باشیم و خدمات و دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه ما با اخلاق می‌توانیم مردم را جذب کنیم، خاطرنشان کرد: از هاشمی، استاندار اخلاق‌مدار، جهادی و انقلابی سمنان به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم و باید بگویم که ما از شنیدن اخبار تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وی خسته شدیم؛ اما وی دست از تلاش برنمی‌دارد و در تمام استان حضور فعال دارد.

این مراسم با حضور امام جمعه بیارجمند، امام جمعه مجن، مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و مدیران شهرستان شاهرود برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول