اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد

آئین تشییع پیکر شهید والامقام «شهرام حیدری» رییس پلیس اطلاعات جوانرود با حضور مردم و مسؤولان استان در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیکر مطهر سرهنگ شهید مدافع امنیت سرهنگ «شهرام حیدری» رییس پلیس اطلاعات جوانرود که در درگیری با قاچاقیان  مسلح در شهرستان جوانرود به شهادت رسید، امروز بر دستان مردم‌ شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان از مقابل مسجد امام جامعه شهر کرمانشاه برگزار شد.

پیکر مطهر شهید شهرام حیدری پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و برگزاری تشریفات نظامی، روی دستان مردم شهیدپرور استان به سمت‌ میدان آزادی این شهرستان تشییع و در ادامه برای خاکسپاری به گلزار شهدای باغ فردوس منتقل شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت شهادت سرهنگ شهرام حیدری به محضر مقام معظم رهبری، کارکنان خدوم فراجا، خانواده معظم این شهید والامقام و مردم شهیدپرور و انقلابی استان، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.

وی افزود: شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیقی مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در راه صیانت از امنیت و آسایش مردم شهیدپرور کشورمان نهاده‌اند.

بیست و نهم آذرماه ۱۴۰۱ مامورین انتظامی شهرستان جوانرود کرمانشاه در پی تعقیب و گریز خودروی قاچاقچیان و درگیری با آنان منجر به مجروحیت سرهنگ شهرام حیدری رییس پلیس اطلاعات جوانرود می‌شود.

پس از این حادثه، نامبرده بلافاصله به بیمارستانی در کرمانشاه و پس از آن به علت وخامت اوضاع به تهران منتقل می‌شود، ولی متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده پس از گذشت ۴۵ روز در شانزدهم بهمن‌ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از سرهنگ شهید شهرام حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان جوانرود، یک فرزند پسر ۱۱ ساله به یادگار مانده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول