اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فراخوان ثبت نام دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته digitec22 ارمنستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بر پا می‌شود.

فراخوان ثبت نام دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه سه‌روزه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته از 19 تا 21 اسفند ‌ماه 1401 در ایروان پایتخت کشور ارمنستان برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند و مذاکرات B2B نیز با شرکای بالقوه خود از کشورهای مختلف جهان انجام خواهند داد.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال ثبت‌نام کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره 5-02188540252  تماس بگیرند.

آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام 26 بهمن ‌ماه و زمان برگزاری نمایشگاه 19 تا 21 اسفندماه امسال است. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول