اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

۱۳ نشان رنگارنگ حاصل کار نمایندگان تکواندو ایران در رقابت‌های آزاد فجیره/ سهم مازندرانی‌ها 5 مدال خوش رنگ طلا شد

تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات بین المللی فجیره طلایی شدند و 5 سکوی قهرمانی مردان و زنان تیم ملی ایران به مازندران رسید.

۱۳ نشان رنگارنگ حاصل کار نمایندگان تکواندو ایران در رقابت‌های آزاد فجیره/ سهم مازندرانی‌ها 5 مدال خوش رنگ طلا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پرونده رقابت‌های آزاد فجیره در کشور امارات، با کسب ۱۳ نشان رنگارنگ طلا، نقره و برنز برای ملی پوشان کشورمان در ۲ گروه بانوان و آقایان بسته شد.

تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات بین‌المللی فجیره طلایی شدند و ۵ سکوی قهرمانی مردان و زنان تیم ملی ایران به مازندران رسید.

مازندران با حضور فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در مجموع ۸ ورزشکار و ۲ مربی را راهی این رقابت‌ها کرد که خوش‌رنگترین مدال فجیره را طلایی درو کردند.

علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۷+ کیلوگرم ۳ ملی پوش طلایی در بخش مردان و سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم و تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان طلایی مازنی بودند تا ۵ مدال زرین این رویداد را برای استان به ارمغان آورند.

عاشورزاده، بشیری (به دلیل مصدومیت زانو در بازی نخست) و پوراسماعیل از دیگر ملی پوشان مازنی در این مسابقات بودند که از کسب مدال بازماندند.

 رقابت‌های آزاد فجیره به میزبانی کشور امارات با حضور هزار و ۴۸۹ تکواندوکار در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد که نمایندگان ایران در هر ۲ بخش صاحب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در مجموع گروه بانوان و آقایان، علیرضا حسین پور (مازندران) در وزن ۵۸- کیلوگرم، دانیال بزرگی(مازندران) در وزن ۶۸- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن ۸۰- کیلوگرم، علیرضا نادعلیان (مازندران) در وزن ۸۷+ کیلوگرم، سعیده نصیری(مازندران) در وزن ۴۶- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده در وزن ۵۳- کیلوگرم، تینا مدانلو(مازندران) در وزن ۵۷- کیلوگرم و کوثر اساسه در وزن ۵۷- کیلوگرم طلایی شدند؛ نگار اسماعیلی در وزن ۴۹- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷- کیلوگرم به مدال نقره رسیدند؛ غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم و نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم نیز برنزی شدند.

فرزان عاشورزاده (مازندران) و محمدصادق دهقانی در وزن ۶۳- کیلوگرم با شکست مقابل حریفان و حسن بشیری در وزن ۸۷- کیلوگرم (به دلیل مصدومیت در دیدار اول) از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نیکی یوسفی، شهربانو دامغانی نژاد، آناهیتا توکلی و زهرا پوراسماعیل (مازندران) در اوزان ۴۹-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده مجید افلاکی، فیض الله نفجم(مازندران) و جلال خدامی به عنوان مربی است؛ مهروز ساعی و مینا فردی(مازندران) در گروه بانوان تیم مربیان تیم هستند. 

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول