اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اکران فیلم‌های جشنواره فجر از 17 بهمن ماه در قزوین

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در این استان از روز دوشنبه 17 بهمن ماه خبر داد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر از 17 بهمن ماه در قزوین

کمیل شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در این استان از روز دوشنبه 17 بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، اسامی ۱۶ فیلم‌ به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اعلام شده و این فیلم‌ها در اختیار سینماها قرار گرفته تا در سه سالن سینماهای مهتاب و بهمن اکران شود.

وی با اشاره به تنوع خوب ژانرها در فیلم‌های جشنواره فجر امسال افزود: آغاز اکران فیلم‌ها از دوشنبه 17 بهمن ماه در سالن‌های سینمایی مذکور پیش‌بینی شده و تا 24 بهمن ادامه می‌یابد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در هر سالن روزانه 9 سانس اکران فیلم صورت می‌گیرد و ساعات اکران فیلم‌ها هم 16 عصر، 18:30 عصر و 20:30 شب است.

شریفی جشنواره فیلم فجر را بزرگترین رویداد سینمایی و هنری در کشور دانست و تصریح کرد: می‌توان گفت این جشنواره محملی برای نمایش آثار فیلم‌سازان و تبادل تجربه بوده و بستری را برای رقم خوردن بازاریابی‌ها فراهم می‌کند.

وی افزود: مردم استان قزوین می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت‌های سینما تیکت، ایران تیک و گیشه 7 مراجعه و بلیط‌ها را رزرو و خریداری کنند که امیدواریم اکران فیلم‌ها با استقبال خوب مردم استان مواجه شود.

این مسئول ادامه داد: رویکرد جشنواره فیلم فجر امسال به هیچ عنوان سیاه‌نمایی نیست و به نوعی پوست‌اندازی داشته و فیلم اولی‌ها و سینماگران جوان میدان پیدا کرده‌اند و فیلم‌های آنان برای مردم اکران خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول