اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها با شکست هراز در صدر ماندند

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.

لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها با شکست هراز در صدر ماندند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست‌وچهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 16 بهمن) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان، رامسر و سیرجان پیگیری می‌شود.

جدال مدعیان لیگ برتر والیبال امروز در سالن شاهدیه یزد برگزار شد، جایی که مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین این رقابت‌ها، میزبان لبنیات هراز آمل بود.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا نوزدهمین برد خود را جشن بگیرند و 53 امتیازی شوند.

لبنیات هراز آمل در ست سوم 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 17 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

نماینده آمل که از هفته پنجم تا بیست‌وسوم صدرنشین جدول لیگ برتر بود با پذیرش این شکست، هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و از رتبه نخست جدول فاصله دو برد و چهار امتیازی گرفت.

شاگردان بهروز عطایی برای بازگشت به صدر جدول و حضور در مرحله پلی‌آف به عنوان تیم نخست جدول در دو هفته آینده باید نیان الکترونیک خراسان و هورسان رامسر را شکست دهند و امیدوار باشند که شهداب هیچ بردی کسب نکند.

خلیل یگانه‌مجد، حمید حق‌بین، مرتضی اکرمی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این دیدار که به مدت 110 دقیقه طول کشید، سه هزار و 700 تماشاگر داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول