اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت رکورد جدید تردد مسافری دریایی در کشور/ جابجایی 214 هزار مسافر در 3 روز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی تعطیلات 3 روزه 13 تا 15 بهمن ماه، 214 هزار مسافر در بنادر هرمزگان جابجا شده است.

ثبت رکورد جدید تردد مسافری دریایی در کشور/ جابجایی 214 هزار مسافر در 3 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز گفت: طی تعطیلات روزهای ۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه، در مجموع ۲۱۴ هزار و ۱۹۸ مسافر و گردشگر در مناطق گردشگری جزایر این استان رفت و آمد کردند.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده، میزان تردد در مسیرهای دریایی بنادر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز ۱۱۰ هزار و ۲۳۴ مسافر بوده است.

عباس نژاد در ادامه با اشاره به جابجایی ۷۵ هزار  و ۵۲۵ مسافر از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس، میزان ترددهای دریایی از قشم به جزیره هرمز و بالعکس را نیز ۱۲هزار و ۷۷۶ مسافر اعلام کرد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ در این بازه زمانی ۲۱هزار و ۹۳۳ مسافر از طریق بندر شهید حقانی سفرهای دریایی را تجربه کردند.

عباس‌نژاد در خصوص جابجایی مسافران دریایی توسط شناورهای مسافری و لندینگ کرافت نیز گفت: در این مدت سه روزه سه هزار و ۱۷۵ نفر مسافر از چارک به کیش و ۳هزار و ۷۲۴ نفر از کیش به چارک رفت و آمد کردند. 

وی به تعداد خودروهایی که به وسیله لندینگ کرافت در مسیرهای  بنادر غرب هرمزگان جابجا شده اشاره کرد و گفت: یکهزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو طی این مدت در مسیرهای چارک به کیش و یک‌هزار و ۸۷۴ مسافر از بندر آفتاب به کیش و بالعکس جابجا شده است . 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان جابجایی گردشگران در مسیر پل و لافت و بلعکس را ۷۹ هزار و ۸۶۶  نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافر تنها طی سه روز از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه بشکل شبانه روزی جابجا شده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول