اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون آغاز شد

فرماندار تایباد گفت: عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون آغاز شد

مهدی دونده در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد که هدف آن ساماندهی و تسهیل تردد ناوگان تجاری و مسافران میان ایران و افغانستان است.

فرماندار تایباد افزود: طرح جامع پایانه مرزی دوغارون با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان درحال اجراست که در سطحی به مساحت ۴۰ هکتار انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در سطح ۷۸ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۹۵ میلیارد تومان اجرا می شود.

دونده بیان کرد: احداث سالن مسافری، سالن تجاری، پست کنترل مرزی و تفکیک سازی محل تردد کامیون ها و مسافران در پایانه مرزی و زیرسازی، جدول بندی و توسعه امکانات رفاهی در بازارچه مرزی دوغارون انجام خواهند شد.

فرماندار تایباد تصریح کرد: اجرای این طرح های جامع نقش بالایی در روانسازی و تسهیل رفت و آمد ناوگان تجاری و مسافران ایرانی و افغانستانی در گذرگاه زمینی دوغارون دارد.

وی خاطرنشان کرد: معبر رسمی دوغارون در یکی از دالان های مهم اقتصادی در آسیا قرار گرفته و فاصله کوتاهی با هرات، دومین شهر بزرگ افغانستان، دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز نیز طرح روشنایی بخشی از مسیر تایباد-پایانه مرزی دوغارون با هدف افزایش ایمنی به بهره برداری رسید که برای آن اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان صرف شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول