اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کدام فیلم‌های جشنواره فجر در شهرکرد اکران می‌شود؟

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 20 فیلم از بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در شهرکرد اکران می‌شود، گفت: عموم مردم می‌توانند با خرید بلیت عادی سینما به مبلغ ۳۵ هزار تومان، از تماشای فیلم‌های جشنواره فجر بهره‌مند شوند.

کدام فیلم‌های جشنواره فجر در شهرکرد اکران می‌شود؟

شهرام فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فیلم‌های جشنواره فجر مانند سال‌های گذشته در چهارمحال و بختیاری نیز اکران می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: سالن سینمای بهمن و غدیر شهرکرد میزبان جشنواره فیلم فجر هستند.

فرجی با اشاره به اکران ۲۰ فیلم از جشنواره فجر در استان، تشریح کرد: این فیلم‌ها عبارتند از «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «هایپاور» به کارگردانی هادی محمدپور، «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی، «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی، «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی، «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی، «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، «یادگار جنوب» به کارگردانی پدرام پورامیری و حسن دوماری، «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، « پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج، «اتاقک گِلی» به کارگردانی محمد عسگری، «هوک» به کارگردانی حسین ریگی، «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی، «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و «کُت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی که از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه اکران می‌شوند.

وی بیان کرد: در راستای تکریم اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه، سالن غدیر جهت اکران رایگان این فیلم‌ها برای این قشر در نظر گرفته شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه امسال بلیت‌ فیلم‌های جشنواره فجر هیچ‌گونه افزایش قیمتی ندارد، مطرح کرد: عموم مردم می‌توانند با خرید بلیت عادی سینما به مبلغ ۳۵ هزار تومان، از تماشای فیلم‌های جشنواره فجر بهره‌مند شوند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول