اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نمایش «بدن ما» در مراکز درمانی و مدارس/ اجرا پس از پایان دهه فجر در مناطق محروم و کم‌بضاعت

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اجرای ۳ اثر نمایشی در کانون، اعلام کرد نمایش «بدن ما» به صورت رایگان در مراکز درمانی و مدارس اجرا می‌شود.

نمایش «بدن ما» در مراکز درمانی و مدارس/ اجرا  پس از پایان دهه فجر در مناطق محروم و کم‌بضاعت

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید زین‌العابدینی معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره فعالیت‌های تئاتری کانون در ماه بهمن و اسفند سال جاری، گفت: در حال حاضر سالن گلستان مرکز تئاتر و تولید تئاتر عروسکی کانون نمایش «دنیای خیال‌انگیز» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه در ساعت ۱۷ اجرا می‌شود. این نمایش که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده در سانس‌های ویژه خود به زبان انگلیسی نیز روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین در سالن بوستان مرکز نیز نمایش «شاهزاده شامپیا» به کارگردانی احسان مجیدی در ساعت ۱۸ اجرا می‌شود. این نمایش ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

زین‌العابدینی از اجرای نمایش «من شگفت‌انگیز (بدن ما)» به کارگردانی نیلوفر صیادی به عنوان دیگر برنامه اجرایی تئاتر کانون در ایام باقیمانده سال جاری خبر و توضیح داد: این نمایش بر اساس کتاب‌های درسی اقتباس شده و به مسائل بهداشتی می‌پردازد.

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: نمایش «من شگفت‌انگیز (بدن ما)» به صورت رایگان در مراکز درمانی و مدارس شهر تهران در حال اجرا است و پس از پایان دهه فجر در مناطق محروم و کم‌بضاعت استان تهران اجرا خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: در ایام دهه فجر فیلم‌تئاتر «افسانه ماردوش» نیز به صورت رایگان اکران آنلاین می‌شود و علاقه‌مندان از طریق سایت کانون و سایت تیوال می‌توانند تماشاگر این اثر باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول