اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نگهداری از والدین سالخورده وظیفه فرزندان است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان گفت: ممکن است به دلایلی، پدران و مادران در مراکز سالمندان باشند اما باز فرزندان سعی کنند به آنان سر بزنند و سرکشی کنند.

نگهداری از والدین سالخورده وظیفه فرزندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در بازدید از آسایشگاه معلولین رشت ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: سالمندانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند، بعضاً کسی را ندارند لذا سرکشی از آن‌ها می‌تواند برای این عزیزان یک دلگرمی باشد و ما این سرکشی را وظیفه خود می‌دانیم. 

وی ضمن قدردانی از مردمِ عزیز و خیرانی که به این مراکز توجه دارند، افزود: این عزیزان هم، پدران جامعه هستند و سرکشی از آن‌ها نباید ترک شود. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان افزود: ممکن است به دلایلی، پدران و مادران در مراکز سالمندان باشند اما باز فرزندان سعی کنند به آنان سر بزنند و سرکشی کنند. 

 

فلاحتی با اشاره به دلتنگی‌های سالمندان در آسایشگاه بیان کرد: این عزیزان، در درون خود حرف‌ها دارند و جاری شدن اشک از چشمان‌شان نشان می‌دهد که دلتنگ هستند و سالمندان این مراکز هم روزی جوان بودند و در حرفه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کارگری و معلمی فعالیت می‌کردند و امروز سرکشی ما و به‌ویژه فرزندان‌شان می‌تواند قدری از آلام آنان بکاهد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول