اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احیای جریان نیایش و مناجات در بستر اعتکاف/ برگزاری اعتکاف در بیش از ۲۵۰ مسجد مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه تلاش داریم در جریان بستر اعتکاف، جریان نیایش و مناجات را احیا کنیم، مراسم اعتکاف در بیش از ۲۵۰ مسجد استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۸ مکان برای اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی است.

احیای جریان نیایش و مناجات در بستر اعتکاف/ برگزاری اعتکاف در بیش از ۲۵۰ مسجد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار مساجد برگزار کننده اعتکاف در شهرهای، اظهار کرد: مراسم اعتکاف در بیش از ۲۵۰ مسجد استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۸ مکان برای اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی است.

وی افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا بعد از دو سال تعطیلی سال قبل مراسم اعتکاف سال قبل در ۲۳ مسجد برپا شده بود و امسال توجه‌ای به این آئین شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه ۱۲۹ مسجد اعتکاف به‌صورت عمومی برپا می‌شود، تصریح کرد: علاوه براین ۱۲ اعتکاف دانش آموزی و ۶ اعتکاف دانشجویی برنامه‌ریزی شده که شمار آن افزایش خواهد یافت.

شریف‌تبار با تاکید بر اینکه شمار مبلغان معتکف در اعتکاف‌های دانش‌آموزی و دانشجویی بیشتر خواهد بود، گفت: تلاش داریم در جریان بستر اعتکاف، جریان نیایش و مناجات را احیا کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول