اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تنوع بخشی به سبد صنایع زنجان/ شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان افتتاح شد

استاندار زنجان ارتقای زنجیره ارزش و تنوع بخشیدن به سبد صنایع استان را از دلایل حمایت از صنایع های‌تک از جمله شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان دانست و گفت: این صنایع توان و ظرفیت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را دارند.

لزوم تنوع بخشی به سبد صنایع زنجان/ شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در آئین افتتاح شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان با تاکید بر اهمیت شرکت مورد نظر برای استان و مجموعه حاکمیتی اظهار کرد: راه‌اندازی شرکت‌های اینچنینی در راستای توسعه زنجیره ارزش تولیدات انجام می‌شود، کما اینکه شرکت دیگری با همین کارکرد روز گذشته افتتاح شد.

استاندار زنجان دلیل دوم کار و تلاش برای راه‌اندازی شرکت‌های به مانند داروسازی کیمیا زیست پارسیان را تنوع بخشیدن به سبد صنایع استان دانست و افزود: در حال حاضر از شرق استان که وارد می‌شویم انواع صنایع از فولاد گرفته تا صنایع های‌تک را می‌توان در استان مشاهده کرد و اقدامات انجام شده برای سرمایه‌گذاری در صنایع دانش بنیان برای تکمیل زنجیره این تولیدات است.

وی های‌تک بودن دانش به کار رفته در شرکت‌هایی به مانند داروسازی کیمیا زیست پارسیان که در حوزه بهداشتی فعالیت می‌کنند را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار در این صنایع، خاص محسوب می شود.

افشار چی با تاکید بر اینکه این صنایع در حال حاضر در حال تولید ثروت برای استان هستند، افزود: خوشبختانه توافقات خارجی برای افزایش ظرفیت تولید در حال انجام است.

استاندار زنجان با اذعان به حمایت از صنایعی مانند شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان تصریح کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های اینچنینی در آینده به سراغ آنها خواهیم آمد.

وی تاکید کرد: شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان باید در آینده از شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه حمایت کنند.

همچنین مدیر عامل شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان با ابراز خرسندی از افتتاح این شرکت و با ارزشمند دانستن این آغاز گفت: برخی از اهداف این شرکت با توجه به رعایت استانداردهای بین‌المللی محقق شده است که زمینه تسهیل در امر صادرات را موجب خواهد شد.

وحید سقطچی با بیان اینکه افتتاح این شرکت تکمیل ظرفیت تولیدات کشور در این حوزه محسوب می‌شود، افزود: برخی از اقلام تولیدی در این که شرکت برای نخستین بار در کشور تولید می‌شود که زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بسیاری را فراهم خواهد کرد.

وی با ابراز خرسندی برای رسیدن به این مرحله ادامه داد: ما امیدوار برای بهره‌مندی جامعه خود از تولیدات این شرکت هستیم کما اینکه ۸۰ درصد از اقدامات مورد نیاز برای افزایش ۴ برابری ظرفیت این شرکت انجام شده و تکمیل ۲۰ درصد آن نیازمند همراهی و حمایت است.

مدیرعامل شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان به اشتغال متخصصین و نیروهای تحصیل کرده در این شرکت اشاره و ابراز امیدواری کرد همراهی لازم برای تکمیل فازهای بعدی شرکت هم انجام شود.

شایان ذکر است، این شرکت انواع دارو و مکمل‌های دارویی را تولید می‌کند و اعتبار هزینه شده برای آن 300 میلیارد تومان و اشتغال آن 70 نفر است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول