اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه تهران تقدیر شدند

بیست‌وچهارمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران با معرفی فرزندان اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه تهران که موفق به کسب رتبه‌های برتر در مقاطع مختلف تحصیلی (دانش‌آموزی و دانشجویی) شده، یا به عنوان مقام‌آوران المپیادها و جشنواره‌ها شناخته شده بودند، به کار خود پایان داد.

فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه تهران تقدیر شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه تهران، بیست‌وچهارمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران با حضور جمعی از خانواده‌های اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه تهران که فرزندان‌شان طی یک سال اخیر موفق به کسب رتبه‌های برتر شده یا مقامی علمی کسب کرده بودند، در محل تالار فردوسی دانشگاه تهران و با حضور سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

* تاکید نوحه‌گر بر حمایت از فرزندان خانواده بزرگ دانشگاه تهران

احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران در بیست‌وچهارمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران،‌ با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران، نقش بی‌بدیل والدین بویژه مادران در تربیت این آینده‌سازان را شایسته تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که فرزندان خانواده بزرگ دانشگاه تهران در عرصه علم و اندیشه و ساخت آینده کشور موفق باشند و سکان اداره کشور را در عرصه‌های مختلف در دست گیرند.

* نیروی انسانی بالاترین و بزرگترین سرمایه کشور است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران با تاکید بر حمایت از جوانان و نوجوانان به عنوان نیروی انسانی نقش‌آفرین در توسعه کشور، گفت: بالاترین و بزرگترین سرمایه در جهت رشد و بالندگی و توسعه کشور، نیروی انسانی است و هیچ سرمایه‌ای پررنگ‌تر، غنی‌تر و بهتر از نیروی انسانی در هیچ جای دنیا نداریم.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه منابع انسانی و بهره‌مندی از نیروی انسانی توسعه‌یافته، از ملزومات برنامه‌ریزی و مدیریت یک کشور است که جمهوری اسلامی ایران از آن بهره‌مند است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در منابع انسانی، گفت: همانگونه که سرمایه‌گذاری در پژوهش و فناوری به عنوان یک سرمایه‌گذاری جدی شناخته می‌شود؛ یکی از سرمایه‌گذاری‌های جدی و آینده‌دار برای کشور، سرمایه‌گذاری در منابع انسانی است و که در این صورت، کشور می‌تواند در تمامی مراحل بیمه باشد.

وی افزود: در کشوری مانند ایران که سرمایه غنی نیروی انسانی و سرمایه عظیم مادی مانند منابع غنی نفت و گاز و منابع دریایی و صنعتی و معادن را به صورت توأمان دارد، برای تبدیل این منابع مادی به دستاوردهای جهانی، لازم است به تربیت و تقویت منابع انسانی در مدارس، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها بیشتر توجه شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول