اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازگشایی راه‌های روستایی کرمانشاه/ همه مسیرها باز است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۸۴ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی و فرعی انجام شده است.

بازگشایی راه‌های روستایی کرمانشاه/ همه مسیرها باز است

علی سلیمی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان؛ با تلاش بی وقفه راهداران، تردد در محورهای اصلی و شریانی برقرار بوده و تمامی محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه باز است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، یک‌هزار و ۶۸۴ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی انجام و ۹۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی در سطح راه‌های روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: بیشترین بارش در سطح استان مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، سنقرو کلیایی بوده است و محورهای روستایی شهرستان‌های صحنه، ثلاث‌باباجانی و هرسین نیز در این عملیات بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: ۴۶ اکیپ راهداری در استان کرمانشاه فعال و آمادگی لازم برای انجام عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی را دارند.

سلیمی اضافه کرد: تعداد ۱۰۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه ۱۴۱ نفر نیرو راهدار برای برف‌روبی محورهای روستایی به کارگیری شده است.

وی افزود: در جریان عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی، ۶۲ مقطع ریزش‌برداری انجام و به ۵۱ خودرو امدادرسانی شده است.

معاون راهداری استان کرمانشاه در پایان، با بیان اینکه همشهریان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، افزود: درصورت انجام سفرهای جاده‌ای حتما در تماس با ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول