اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قطار پیشرفت انقلاب اسلامی توقف ناپذیر است/ عصبانیت استکبار از عملگرایی دولت سیزدهم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: رسانه‌های غربی تحت تاثیر فزاینده سیاست‌های استکباری از انعکاس پیشرفت‌های شگرف انقلاب اسلامی ممانعت می‌کنند.

قطار پیشرفت انقلاب اسلامی توقف ناپذیر است/ عصبانیت استکبار از عملگرایی دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی جریان انقلاب مازندران بمناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: پیشرفت خیره کننده انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استکبار جهانی را نگران کرده است.

وی با تاکید بر عزم قاطع نظام اسلامی برای اعتلای کشور در ابعاد گوناگون افزود: رویدادها و تحولات ۴۴ سال گذشته کشور مبین اراده قوی نظام اسلامی در پی ریزی جامعه تحول‌خواه و آرمانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برغم تشدید دشمنی‌ها و کینه‌توزی بی پایان استکبار علیه انقلاب اسلامی، قله‌های پیشرفت آرمانی در دسترس است.

سلگی، انقلاب اسلامی را پیشتاز عرصه‌های ماندگار و جاودان سعادتمندی و افتخارات معنوی دانست و افزود: تجربه مدیریت موفق انقلاب اسلامی نشان داد که قطار پیشرفت در نظام اسلامی توقف ناپذیر است.

وی با ارائه تحلیل جامع از تحولات و راهبردهای مدیریتی کشور از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اظهار کرد: واگرایی و انفعال تفکر لیبرالی در مقاطعی از دوران مدیریتی در کشور روند حرکت شتابان انقلاب بسوی قله‌های پیشرفت را کند کرده است.

وی دولت سیزدهم را عملگرا و دارای ایدئولوژی مفهومی بر بستر آرمان‌های انقلابی دانست و افزود: دولت سیزدهم با رشد فرآیندهای حکمرانی در مسیر پیشرفت و بالندگی استکبار را عصبانی کرده است.

معاون استاندار مازندران گفت: خدمات‌رسانی بی‌منت و بی وقفه از شاخصه های آشکار دولت سیزدهم است.

وی گفت: دولت سیزدهم در یکسال ونیم گذشته شرایط ناگوار کشور در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی را بهبود و ارتقا بخشید.

سلگی تصریح کرد: حوزه فرهنگ عرصه تعالی بخش انقلاب در گام دوم است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای ارائه الگوهای ماندگار در حوزه فرهنگ اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید با جدیت بر مبانی اعتقادی و دینی، مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه همت خود قرار دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول