اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آبگیری تالاب بندعلیخان استان تهران پس از ۱۳ سال/ مراتع عشایری از خشکی مطلق خارج شدند

فرماندار ویژه ورامین گفت: آبگیری تالاب بندعلیخان پس از ۱۳ سال انجام شد و مراتع عشایری از خشکی مطلق خارج شدند و اکنون در حال آبگیری است که امیدواریم مراتع مورد نیاز عشایر دشت ورامین برای سال آینده از پوشش گیاهی خوبی برخوردار شده و نیازهای عشایر را برطرف نماید.

آبگیری تالاب بندعلیخان استان تهران پس از ۱۳ سال/ مراتع عشایری از خشکی مطلق خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران، صبح امروز در دیدار با عشایر ورامین، ضمن قدردانی از زحمات آنان اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و در بزنگاه‌های تاریخ انقلاب، پای کار انقلاب بوده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تالاب بندعلیخان خاطرنشان کرد: تالاب بندعلیخان از لحاظ موقعیت جغرافیایی از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها تالاب استان تهران نیز محسوب می‌شود که این اهمیت وظیفه ما را برای احیا و نگهداری از این تالاب و مراتع عشایری دو چندان کرده است.

درویشی تصریح کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که انجام گرفت، آبگیری تالاب بندعلیخان پس از ۱۳ سال انجام شد و مراتع عشایری از خشکی مطلق خارج شدند و اکنون در حال آبگیری است که امیدواریم مراتع مورد نیاز عشایر دشت ورامین برای سال آینده از پوشش گیاهی خوبی برخوردار شده و نیازهای عشایر را برطرف نماید.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول