اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: امروز شاهد چهارشنبه‌ای پرترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین‌ منظور اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در جاده‌های شمال پرحجم و برخی مقاطع سنگین است.

وی افزود: تردد تمامی موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ تا ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه ۱۶ بهمن ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۱۲ و پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تت ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۱۲ و پنج‌شنبه ۱۳ بهمن و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۱۴، شنبه ۱۵ و یک‌شنبه ۱۶ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع خواهد بود.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ماه امسال ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها با افزایش حجم تردد در محور‌ها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف تردد و توقف غیرضروری در گردنه‌های شمال ممنوع است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول