اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فجر44| افتتاح مدرسه شهید خوشبخت نکا در دهه فجر

فرماندار نکا گفت: مدرسه شهید خوشبخت آلوکنده نکا به همت خیران، بخش دولتی و کمک مردمی احداث و در نخستین روز از هفته دولت افتتاح شد.

فجر44| افتتاح مدرسه شهید خوشبخت نکا در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالرضا بابایی چهارشنبه‌شب در دیدار با امام جمعه نکا به‌مناسبت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه نور و روشنایی است و باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب و نظام که ۴۴ سال برای آن تلاش شده است، اقدام کرد.

وی افزود: همه ما در قبال انقلاب و نظام و خون‌شهدایی که به‌پای این انقلاب ریخته شد، مسؤولیم و باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم و دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب و عملکردهای نظام است.

فرماندار نکا گفت: همزمان با دهه فجر در شهرستان نکا ۵۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف در دستور کار است که در بخش  افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در مجموع ۴۷ پروژه  با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که شامل ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی است.

بابایی اظهار کرد: به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، ۴۴ پروژه در سطح شهرستان نکا افتتاح خواهد شد تا شیرینی این افتتاحیه‌ها کام مردم را شیرین کند و افراد از نعمات انقلاب بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر جهاد تبیین که‌همان ایجاد یاس و نا امیدی برای دشمنان و معاندین نظام و امید آفرینی در جامعه است، یادآور شد: جهاد تبیین باید به عنوان اولویت مهم در دستور کار  همه‌ ما قرار گیرد و همه بر حسب وظیفه در این بخش وارد عمل شویم.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و بالندگی و قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است و همین اقدام و ایستادگی ما موجب دشمنی و توطئه های معاندین شده و در ادامه راه باید با حفظ وحدت و انسجام و ولایت‌مداری با دشمنان مقابله شود.

فرماندار نکا افزود: در طول عمر ۴۴ ساله انقلاب،  خون شهدا این‌انقلاب را بیمه کرده و حضور مردم و همت مسؤولان و در شرایط سخت  موجب بالندگی انقلاب شده است و باید  این‌حضور حماسی همچنان ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح مدرسه شهید خوشبخت آلوکنده نکا اظهار کرد: این‌مدرسه به همت خیران و بخش دولتی و کمک مردمی در اولین روز از هفته دولت افتتاح شد تا در بخش آموزش و پرورش به عنوان پایه و اساس کار فرهنگی در جامعه گام‌های موثری برداشته شود و در تربیت و تعلیم دانش آموزان و آینده‌سازان این مملکت با استفاده از امکانات مناسب تلاش شود.

بابایی گفت: در دهه فجر امسال در حوزه آموزش و پرورش ۴ پروژه با اعتبار مجموع ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در این بخش باشیم.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول