اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار اوصانلو: کمک‌های روزانه نیروی زمینی سپاه به زلزله‌زدگان خوی ادامه دارد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ما با بسیج همه ظرفیت‌های خود در این قرارگاه امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی را در 4 بخش مهندسی، اسکان، تغذیه، درمان و سلامت ادامه می‌دهیم.

سردار اوصانلو: کمک‌های روزانه نیروی زمینی سپاه به زلزله‌زدگان خوی ادامه دارد

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و دیدار چهره به چهره با هم‌میهنان زلزله‌زده در این منطقه تأکید کرد: عملیات امدادرسانی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) نیروی زمینی سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده ادامه می‌یابد.

وی افزود: قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه از نخستین لحظات وقوع زلزله خوی، عملیات مردم‌یاری را دوشادوش سایر بخش‌ها آغاز کرد.

سردار اوصانلو با اشاره به سایر ابعاد فعالیت فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا( س) در کمک به مردم زلزله‌زده خوی بیان کرد: علاوه بر مشارکت فعال این قرارگاه در تأمین امنیت مناطق زلزله‌زده، در نخستین گام و در اولین ساعات، یک بیمارستان صحرایی شامل اتاق عمل جراحی، اورژانس، رادیولوژی، متخصص بیهوشی، داروخانه و... برپا کردیم.

وی، استقرار دو واحد نانوایی و یک واحد آشپزخانه سیار را از اقدامات اولیه برشمرد و خاطرنشان کرد: این واحدها همچنان به خدمت‌رسانی مشغول هستند به طوری که بخشی از نان مصرفی هم‌میهنانمان را در مناطق زلزله‌زده تأمین و روزانه بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم را در هر وعده تهیه و در اختیار آسیب‌دیدگان از زلزله خوی قرار می‌دهد‌.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) در پایان خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ارسال تجهیزات سنگین مهندسی از قبیل بیل بکهو به همراه هشت دستگاه کمپرسی و خودروهای سنگین مهندسی در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون نیز بخش قابل توجهی از ادوات مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) نیروی زمینی سپاه در عملیات امدادرسانی و مردم‌یاری به هم‌میهنان زلزله‌زده در شهرستان خوی حضور دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول