اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید عربستان سعودی بر ضرورت احیای روند سازش

عربستان سعودی با وجود تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، خواستار احیای روند سازش تشکیلات خودگردان و این رژیم شد.

تأکید عربستان سعودی بر ضرورت احیای روند سازش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عربستان سعودی بر ضرورت احیای روند سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی تأکید کرد و خواستار توقف تجاوزات این رژیم شد.

«ماجد القصبی» وزیر اطلاع‌رسانی عربستان سعودی روز گذشته پس از برگزاری جلسه هفتگی هیأت وزیران این کشور به ریاست «سلمان بن عبدالعزیز» گفت: «هیأت وزیران گزارش‌های متعددی را درباره تحولات منطقه و جهان به ویژه تحولات فلسطین را بررسی کرد».

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، این وزیر سعودی بر ضرورت احیای روند سازش تأکید کرد و از جامعه جهانی خواست به مسئولیت خود برای پایان دادن به اشغالگری، توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت از غیرنظامیان عمل کنند.

اظهارات این وزیر سعودی در حالی است که رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته ۳۵ فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رسانده که طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین این آمار از سال ۲۰۱۵ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول