اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فجر44| اجرای ۹۰۰ برنامه فرهنگی و مردمی دهه فجر توسط بسیجیان آملی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام برگزاری ۹۰۰ برنامه فرهنگی و مردمی بسیج در ایام دهه فجر در این شهرستان، گفت: دانش‎آموزان دختر آملی در قالب اردوی راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فجر44| اجرای ۹۰۰ برنامه فرهنگی و مردمی دهه فجر توسط بسیجیان آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه‌چی شب سه‎شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ایام‎الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر ایام اقتدار، شکوه، بالندگی و عظمت ایران اسلامی و باید همه مردم در جشن‎های پیروزی انقلاب شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مناسبت‎های دهه فجر با شعار "ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار" افزود: امروزه جهاد تببین از مهمترین منویات رهبر انقلاب اسلامی است که باید در برنامه‎های دهه فجر در رأس امور باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه باید دستاوردها و خدمات بیشمار طی ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم و نسل جوان بازگو شود، تصریح کرد: امیدآفرینی از مهمترین وظایف مسؤولان در برخورد با مردم است و باید با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای مردم تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه باید در دهه فجر مردم از ارائه خدمات و دستاوردهای دولت باخبر شوند، بیان کرد: در روزهای قبل پیروزی انقلاب اسلامی پزشکان هندی در نقاط مختلف کشور حضور داشتند ولی امروزه با پیشرفت‎های چشمگیر حوزه علمی و پزشکی، پزشکان توانمند کشورمان نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای پیشرفته دنیا سرآمد هستند.

داغمه‎چی با اعلام برگزاری بیش از ۹۰۰ برنامه بسیج در ایام‎الله دهه فجر در این شهرستان، بیان کرد: دانش‎آموزان دختر این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور حضور دارند همچنین در دهه فجر انقلاب نیز دو دستگاه اتوبوس دانش‎آموزان پسر هم به مناطق جنگی اعزام می‎شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی، رژه خودرویی و موتوری توسط بسیجیان در حوزه‎های مختلف، یاداور شد: حوزه بسیج جامعه کشاورزی در طرح همگام با کشاورز دستاوردهای خود را نمایش عموم درآورده و در طرح مبارزه علیه بیماری نیوکاسل و واکسینه کردن طیور گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان توسط ۱۰ گروه بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون، گفت: سه گروه مشاوره نیز در کنار بسیجیان به افراد متقاضی خدمات مشاوره‎ای ارائه می‎کنند.

داغمه‎چی با اعلام افتتاح نخستین مرکز مشاوره نفس برای نجات فرزندان در آستانه سقط جنین برای نخستین بار در مازندران، ادامه داد: تنها یک مرکز مشاوره نفس در مشهد مقدس فعال است و این مرکز برای نخستین بار در آمل به عنوان پایلوت استان مازندران افتتاح می‎شود.

وی با اشاره به افتتاح دو واحد مسکن محروم توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی، یادآور شد: در این حوزه یک واحد مسکن بهزیستی، سه مورد ساماندهی گلزار شهدا در روستاهای مهدی‎خیل، پل مون و شاهاندشت، ایجاد اشتغال ۲۰ متقاضی واحد تولیدی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‎ها است که در مجموع با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری می‎شود.

داغمه‎چی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پدران و فرزندان شهدا با عنوان گرامیداشت میلاد امام علی(ع) و روز پدر، افزود: تعداد ۲۸۰ نفر از مادران، همسران و فرزندان شهدا در سالروز شهادت حضرت ام‌البنین(س) تجلیل شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به برگزاری نشست‎های معرفتی و بصیرت‎افزایی با حضور هادیان سیاسی در قالب جهاد تبیین، گفت: هر پایگاه مقاومت باید در محلات شهری و روستایی برنامه‌های متنوع اجرا کند همچنین گشت ویژه رضویون در محلات برای حفظ ارامش و امنیت، برگزاری رزمایش الی بیت‎المقدس با حضور گردان‎های بیت‌المقدس و کوثر در سطح شهرستان و طرح بصیرتی در فضای مجازی و مسابقه عکس با قهرمانان انقلاب از دیگر برنامه‎ها است.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف در مدارس، پایگاه‎های بسیج و مساجد‌، ادامه داد: بازدید از کارگاه‎های تولیدی که از تسهیلات اشتغالزایی بهره بردند در دستور کار قرار دارد و مبلغ تسهیلات براساس پیشرفت کار به صورت مرحله‎ای به متقاضیان اختصاص داده می‎شود.

داغمه‎چی با اعلام میزبانی آمل از جشنواره سرود مازندران در ۱۹ و ۲۰ بهمن امسال، تصریح کرد: ۲۲ گروه سرود برتر مازندران با هم رقابت می‎کنند و همه گروه‎ها در مناطق مختلف شهری اجرای پاتقی دارند.

وی گفت: برگزاری مسابقات فوتبال در قالب جام شعبان، برپایی اعتکاف دانشجویی و مردمی، نشست‎های تبیینی در مساجد، برپایی محافل قرآنی انس با قرآن، محافل ادبی و شعر، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، طنین‎انداز شدن گلبانگ تکبیر الله اکبر در شب ۲۲ بهمن، نورافشانی در نقاط مختلف شهر و حضور باشکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از برنامه‎های متنوع است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲ /غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول