اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در طول دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر

علی اصغر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد خدمت به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب باشد و در این راستا باید  نشاط و امیدآفرینی را افزایش دهیم.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر کمیته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی و آموزشی در نظر گرفته شده و برنامه‌های مختلفی در این ایام اجرایی می‌شود.

فرماندار بهشهر یادآور شد: همه تلاش ما اجرای برنامه‌ها با محوریت مردم است و مردمی بودن برنامه‌ها باید در دستور کار همه کمیته‌ها باشد.

میرزایی با تاکید بر فضاسازی شهری آن را نیازمند یک کار جدی و ابتکاری با محتوای اثرگذار دانست و گفت: سیمای شهر باید رنگ و بوی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام بگیرد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در طول دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. 

وی اظهار کرد: ۴۶ پروژه با اعتبار ۴۰۰  میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۴۰ پروژه  با ۳۱۲ میلیارد تومان در بخش دولتی، ۴۸ میلیارد تومان قالب تسهیلات خوداشتغالی و یک پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی است.

میرزایی گفت: در دهه فجر امسال ۴ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش دولتی کلنگ‌زنی می‌شود تا با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی برای توسعه بیشتر گام برداریم.

وی با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوند دوباره مردم با انقلاب و رهبری و شهداست و مردم با حضور حماسی خود بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و نظام را به نمایش خواهند گذاشت.

پایان‌ پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول