اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه بلژیک با امیرعبداللهیان/ آمادگی برای ارسال کمک به زلزله زدگان خوی

وزیر خارجه بلژیک در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان ضمن تسلیت در پی زلزله خوی، بر آمادگی این کشور برای ارسال کمک‌های ضروری به ایران تأکید کرد.

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه بلژیک با امیرعبداللهیان/ آمادگی برای ارسال کمک به زلزله زدگان خوی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  بنا به در خواست خانم «حجا لحبیب» وزیر امور خارجه بلژیک با وی تلفنی گفت‌وگو و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی و تبادل نظر کرد. 

وزیر امور خارجه بلژیک ضمن تسلیت به امیرعبداللهیان، در ارتباط با زلزله در خوی، بر آمادگی کشورش برای ارسال کمک‌های ضروری به ایران تأکید کرد. 

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بلژیک همچنین ابراز امیدواری کردند در سایه همکاری و تلاش مشترک، مناسبات فیمابین بیش از گذشته گسترش یابد. 

در این گفت‌وگو آخرین وضعیت همکاری‌های کنسولی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس، چندی پیش نیز وزرای خارجه دو کشور به درخواست طرف بلژیکی تلفنی گفت‌وگو کرده بودند. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای بلژیکی درباره مناسبات دوجانبه به رایزنی پرداختند و ۲ طرف ابراز امیدواری کردند در سایه همکاری و تلاش مشترک، مناسبات فیمابین بیش از گذشته گسترش یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول