اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بارش برف و باران محورهای لرستان را لغزنده کرد/ توصیه‌های پلیس به رانندگان جدی گرفته شود

بارش برف و باران محورهای مواصلاتی استان لرستان را لغزنده کرده است و بر همین اساس پلیس از شهروندان در خواست کرده به منظور جلوگیری از حوادث نکات ایمنی را جدی گرفته و رعایت کنند.

بارش برف و باران محورهای لرستان را لغزنده کرد/ توصیه‌های پلیس به رانندگان جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرهنگ محمد زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران پلیس، اظهار داشت: بارش برف و باران که از اولین ساعات صبح امروز آغاز و در حال حاضر ادامه دارد، کلیه محورهای استان خصوصا محورهای بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، ازنا را لغزنده کرده و لذا رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان و استفاده از زنجیر چرخ امری ضروری است.

وی از رانندگان خواست، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز کرده و در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید رانندگان خصوصا با وجود مه غلیظ در ساعات صبحگاهی، متصور است.

زارعی با اشاره به اینکه از ابتدای صبح ماموران پلیس راه استان با تشکیل اکیپ‌هایی اقدام به امداد‌رسانی به شهروندان و آموزش بستن زنجیر چرخ کرده است، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود و از رانندگان عزیز انتظار داریم با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول