اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش کشفیات؛ خبر از بازار پرسود قاچاقچیان در کرمانشاه می‌دهد/ استاندار: قاچاق، زیرکی نیست

کشفیات مجموع کالاهای قاچاق سطح بازار استان کرمانشاه حکایت از رشد ۲۷۶ درصدی آن دارد که استاندار از قاچاق به تعبیر ناجوانمردی در حق کارگران و تولیدکنندگان زحمتکش یاد کرد.

افزایش کشفیات؛ خبر از بازار پرسود قاچاقچیان در کرمانشاه می‌دهد/ استاندار: قاچاق، زیرکی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید قاسمی دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای استان، آماری از کشفیات انواع قاچاق کالا طی ۹ ماهه اخیر را ارائه داد.

وی ادامه داد: طی مدت مذکور شاهد رشد کشفیات ۶۸ درصدی از لحاظ ارزش ریالی در حوزه قاچاق در بحث تعزیرات حکومتی استان بوده‌ایم.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه گفت: حوزه ثبت عرضه که مربوط به مجموع کالاهای قاچاق سطح بازار می‌شود؛ حکایت از رشد ۲۷۶ درصدی کشفیات دارد.

وی خاطرنشان کرد: سه باند قاچاق ارز در استان که از طریق بانک مرکزی اقدام به قاچاق ارز کرده بودند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.

به گفته قاسمی، یکی از مهم‌ترین کشفیات استان طی ۹ ماه اخیر کشف یک باند بین‌المللی مشروبات الکلی و کشف دو شبکه بزرگ قاچاق آرد در استان بوده است‌.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در ادامه، اظهار کرد: آمار دقیق، راهکارهای روشن و فرهنگ‌سازی سه مولفه مهم در بحث مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است.

وی گفت: قاچاق، زیرکی نیست بلکه ناجوانمردی در حق کارگران و تولیدکنندگان زحمتکش است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمار دقیق عشایر استان مشخص تا راه سوءاستفاده از دفترچه‌های عشایری توسط افراد سودجو،  سد شود، همچنین یک برنامه هوشمندانه برای کنترل قاچاق سوخت در استان نیز بزودی اجرا خواهد شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول