اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قهرمانی نونهالان خراسان‌شمالی در فستیوال گورش کشور

رییس کمیته گورش خراسان‌شمالی گفت: تیم الف گورش ترکمن خراسان‌شمالی به مقام قهرمانی و تیم ب استان به سومی فستیوال گورش ترکمن کشور در استان گلستان دست یافت.

قهرمانی نونهالان خراسان‌شمالی در فستیوال گورش کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سبحان وردی آرین، رییس کمیته گورش خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: تیم الف گورش ترکمن خراسان‌شمالی به مقام قهرمانی و تیم ب استان به سومی فستیوال گورش ترکمن کشور در استان گلستان دست یافت.

وی گفت: در این رقابت‌ها در وزن ۳۰ کیلو یعقوب کمالی مقام اول و محمدامین آلیلی به مقام سوم، در ۳۵ کیلو محمد سجاد تختمش به مقام دوم، در ۴۰ کیلو محمد صدوقی به مقام اول و بنیامین آرین به مقام دوم، در وزن ۴۵ کیلو افشین محمدی به مقام اول، در وزن ۵۰ کیلو فرزاد صابری به مقام اول و بنیامین پورمند به عنوان دوم و در وزن ۶۰ کیلو محسن پدرام به مقام نخست دست یافت.

رئیس کمیته گورش خراسان‌شمالی افزود: تیم‌های الف (حصارچه، راز جرگلان) خراسان‌شمالی با ۴۴ امتیاز یه عنوان قهرمان و تیم گلستان با ۴۰ امتیاز در رده دوم و تیم ب (روستای امند، مانه و سملقان) استان با ۳۰ امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

وی تصریح کرد: مربیگری تیم‌های استان بر عهده عبدالواحد محمدی، عزیزالله پوریان و قاسم رحیمی‌فر بود.

آرین گفت: فستیوال گورش ترکمن نونهالان کشور با حضور ۱۴ تیم با بیش از ۱۳۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان مراوه تپه استان گلستان برگزار شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول