اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تساوی سپیدرود در روز ناداوری با ۲ بازیکن ذخیره

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و اورکی اسلامشهر در استادیوم همای تهران با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تساوی سپیدرود در روز ناداوری با ۲ بازیکن ذخیره

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و اورکی اسلامشهر با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

در روزی که سپیدرود به جز دروازه بان ذخیره‌اش فقط ۲ بازیکن بر روی نیمکت ذخیره خود به نام علی رضا ربیع‌زاد و سید حسین حق‌شناس در اختیار داشت با نامهربانی داور مسابقه مجبور به تساوی در خانه حریف شد. 

حمیدرضا غنی زاده سرمربی تیم میزبان در این دیدار، ابوالفضل عباسی، یاسر حاتم زاده، فرهاد عابدی، داوود سپهری مهر، صادق مرادزاده، حمیدرضا سپاهی، مهدی پیکانی، حسین حمیدی، محمدجواد ویسی، مهرشاد طاهرخانی ومهدی یوسفی را در ترکیب تیم قرار داده بود. 

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود هم در این دیدار، احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، رضا عاشوری، علی بیجاری، ماهان سروی، فربد بلوک باشی، امیرحسین صالحی، ابوالفضل آذرنوشان، صالح غلامی، آرمان مردانی و معین تقوی را در ترکیب اولیه تیمش قرار داده بود. 

گزارش بازی
'۵ سپیدرود همان اول کار میخش را کوباند بر روی یک حمله غافلگیرکننده در شلوغی محوطه شش قدم این آرمان مردانی بود کن موفق شد گل نخست مسابقه را به ثمر بریاند. 

'۲۰ضربه‌ی سر یا سر حاتم زاده را به زیبایی احسان ضیایی مهار کرد. 

'۲۷باز هم داستان‌های زجرآور ناداوری در این مسابقه سپیدرود را بیچاره کرد و خطای صد در صد پنالتی بر روی رضا عاشوری را با کارت زرد آقای داور جریمه کرد. 

'۴۰در یک برخورد ساده که رضا عاشوری از کنار دروازه بان گذر کرد، داور در میان تعجب همگان با دادن باز هم یک کارت زرد بی‌مورد دیگر کارت قرمز را به عاشوری داد. 

'۵۵در شلوغی محوطه جریمه در چند رفت و برگشت پیاپی محمد غلامرضا تازه به میدان آمده با یک شوت سر ضرب گل تساوی اورکی را به ثمر رساند. 

'۷۸تک به تک آذرنوشان با ابوالفضل عباسی را با نوک پای دروازه بان اورکی راهی کرنر شد. 

حاشیه‌ها
سپیدرود در این مسابقه در کل با ۱۴ نفر در میدان حاضر شد و تعداد مصدومان و محرومان و مفقودان! سپیدرود بیشتر از بازیکنان حاضر در میدان بودند. 

اسماعیل کیانی، محمد سواری و میثم کریمی به دلیل محرومیت، سیدعلی یحیی زاده و به سبب مصدومیت، میلاد نجفی و فرید امیری به دلیل فسخ، صابر محمدی و امیرحسین ناییج به خاطر غیبت غیرموجه در تمرینات و در نهایت رضا فخری و محمدرضا نقدی‌پور به سبب مسائل فنی از حضور در این مسابقه غایب بودند.


در حالی که تا دقایقی مانده به شروع مسابقه قول باز شدن پنجره از سوی مسئولان برگزاری مسابقات داده شده بود در نهایت اجازه صدور کارت بازی برای سعید مرتضوی و احد شفیعی داده نشد و در حالی که آماده ورود به زمین بودند ۲ محروم دیگر روی دست سپیدرود باقی ماند! 

سپیدرود در این مسابقه با البسه‌ی جدید وارد میدان شد و برای نخستین بار در فصل جاری از کیت سوم خود به رنگ مشکی رونمایی کرد. 

حسین امیدی داور و ۲ کمک وی درست در بازی نخست دور برگشت فصل گذشته داوری مسابقه سپیدرود در ماهشهر را برعهده داشت و یک پنالتی مسلم را برای سپیدرود خورد و یک پنالتی غلط را به تیم میزبان هدیه داده بود! 

سپیدرود به جز دروازه بان ذخیره (میثم حسن پور) فقط ۲ بازیکن بر روی نیمکت ذخیره خود به نام علی رضا ربیع‌زاد و سید حسین حق‌شناس در اختیار داشت! 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول